Organizacija održivih evenata u RH je još uvijek tema koja je pofarbana greenwashingom iz svih kuteva. Agencije koje nemaju adekvatno znanje prave se da imaju, organizatori mijenjaju održive evente za one ekološke ili zelene, tržište je u kaosu jer ne postoje standardi koji bi rekli: U redu, ovo što si organizirao naziva se održiv event jer si ispunio te i te kriterije. Ali o tome nekom drugom prilikom.
Ovog tjedna odlučili smo se potaknuti one koji još čekaju da krenu u tom smjeru s nekoliko benefita koji će ih možda dodatno ohrabriti i potaknuti da zaista razmisle o eventu koji organiziraju i načinu na koji ga organiziraju.
- Više posjetitelja – danas imamo toliko evenata da posjetitelji više ne znaju kamo bi išli od izbora. Upravo zato, treba im dati ono nešto više, onaj mali pomak od svih kako bi se odlučili upravo za nas, a svi vole doprinijeti nekom višem cilju.
- Praktičnost – 3 najveća „emitera“ CO2 plinova su transport, hrana i tisak. Zamislite da toga nema. Kako? Pružite svojim posjetiteljima opciju online prisustva kreiranjem hibridnog događaja. Tako ćete dobiti i više posjetitelja o kojima smo pričali u prethodnoj točki.
- Optimizacija troškova – iako je česta zabluda da su održivi eventi i skuplji, to nije istina. Vratite se na točku 2 i sve će vam biti jasno.
- Veći angažman posjetitelja – promoviranje održivih načela i isticamje svih pozitivnih stvari koje ste odradili na svom eventu može vam kreirati dodatni angažman posjetitelja, ali i potencijalnih posjetitelja kod kojih možda upravo baš ta činjenica učini razliku i potakne ih da kupe kotizaciju
- Bolja reputacija – vašeg klijenta i vas samih kao organizatora.