Mi u RH jako volimo gledati što se vani radi po eventima i to donositi kod nas – to je činjenica. Upravo zato, još nam nikako nije jasno to da nismo pokupili održivost i odlučili ju primijeniti na eventima koje svakodnevno razni organizatori organiziraju diljem Hrvatske. Možda je ti skup neznanja, neiskustva ili nečeg trećeg svakako presudan, ali stava smo da se sve može naučiti, pa tako i to.
Upravo zato, promatrajući sve više korporativnih evenata koji idu u održivom smjeru u inozemstvu, zaista smatramo kako je krajnje vrijeme (možda i već prošlo), da se uhvatimo u koštac s ovom boljkom. Moramo biti svjesni kako je odgovoran način poslovanja i kultura agencije nešto što je sve važniji čimbenik kod odabira partnera od strane svih naših klijenata.
Uzevši u obzir sve češće proteste na ovu temu, ali i uključenost novih generacija u ova pitanja, moramo ozbiljno shvatiti da nam samo pričanje u prazno tu neće pomoći. Uostalom, to je i loša baza za budućnost poslovanja. Upravo zato, smatramo kako dobra edukacija zaista može učiniti čuda. Ako ne znate od kud bi krenuli, uvijek više informacija možete pronaći i u sklopu Green Leaf Excelence certifikata.
Bitna je zapravo samo jedna stvar – da ne upadnemo u zamku greenwashinga. Takve agencije se brzo razotkriju. To je ujedno i najčešća zamka u koju upadnu agencije koje s nedovoljno znanja predstavljaju svoje evente održivim. Kad klijent, koji ima znanje o navedenom području, zagrebe ispod površine, vidjet će da je to samo marketinški trik agencije, te si time agencija upravo radi veliku štetu jer je izgubila dugoročni odnos s klijentom, ali istovremeno loš marketing jer će on to razglasiti dalje. Vjerujte nam, hoće.
Tu imamo i još jedan problem – ukoliko klijent dođe kod organizatora koji nije u potpunosti siguran kako organizirati takav event, ali se prezentira kao najveći stručnjak, klijenti će vidjeti da to nije ono što su očekivali, te se tu gubi mogućnost za takvim eventima u budućnosti. Upravo zato je bitno biti educiran i znati što radimo. Bože moj, nitko se još nije rodio tko je sve znao. Zato uzmite konzultanta i bezbrižno njegujte odnos s klijentom tako što će dobiti i više od očekivanog.