fbpx

Zašto je feedback važan i kako ga kvalitetno prikupiti?

Feedback je jedna od stvari uz pomoć koje se svi mi organizatori osjećamo kao da su eventi dvosmjerna ulica, bez obzira kakav feedback bio. Kad organiziraš event, sve postaviš, on je odražen, ti si zadovoljan – ali kakva je situacija s posjetiteljima, klijentima ili sponzorima? To je čak i važniji aspekt organizacije nego jesmo li mi sami zadovoljni.

Kao što mi sami volimo procjenjivati kako su naši dobavljači obavili posao, tako i naši klijenti vole ocijeniti kakav smo mi posao odradili. Ponekad, činjenica je, nećemo dobiti feedback koji smo očekivali, moramo biti spremni na to. Ali također, to nije razlog zašto ga ne bi tražili – upravo suprotno!

Anketa je dobra metoda za istraživanje vaše publike. Uostalom, ako stvarno poznajete njihove potrebe i što im je zapravo važno, umjesto da nagađate te stvari, činite najtočniju procjenu njihovih očekivanja kako biste mogli kreirati personalizirani program koji ispunjava ili, idealno, nadmašuje ta očekivanja.

Osim toga, moći ćete bolje odrediti pravi ROI događaja u poslovanju klijenta. Na primjer, prodajnom timu može biti lako reći: “Vidjeli smo povećanje prodaje za 20% u posljednjih mjesec dana zbog napora našeg tima.” Ako ste mjesec prije imali događaj i imate podatke iz ankete koji pokazuju kako je vaš događaj utjecao na percepciju sudionika o brendu ili cjelokupno uzbuđenje prema njemu, ta analiza pokazuje kako je događaj pridonio tom porastu prodaje.

Tri su glavna trenutka u kojima možemo provoditi ankete:

Prije događaja: anketiranje tijekom faze planiranja može vam pomoći da se usmjerite u pravom smjeru za sadržaj, odluke o mjestu događaja itd.

Tijekom događaja: također, možete koristiti ankete kako biste bili sigurni da sudionici ili klijenti stvarno dobiju informacije koje pokušavate prenijeti u svojim porukama.

Nakon događaja: anketa nakon događaja je točka gdje dobivate ukupne povratne informacije nakon što su sudionici imali vremena donijeti vlastite zaključke o događaju u cjelini.

Organizatori bi trebali koristiti ankete kako bi pregledali svaki aspekt događaja, od logistike i sadržaja do budućih želja sudionika. Na primjer, pitajte ih o njihovom iskustvu s registracijom i prijavom. Jeste li prethodno dovoljno i jasno komunicirali pa im je bilo lako ili su se osjećali izgubljeno? Što oni misle o platformi događaja ili hotelu/destinaciji koju ste odabrali?

U anketi prije ili nakon događaja, postavite im pitanja koja će vam pomoći u procesu planiranja. Na koje destinacije ili u koje hotele žele ići? Koji sadržaj bi željeli vidjeti na sljedećem događaju? Što bi ih stvarno nagnalo da požele ponovno prisustvovati? To će vam pomoći da planirate zanimljiviji program koji će na kraju dati bolje rezultate i cjelokupno iskustvo.

Tijekom (ili nakon) događaja, pitajte ih o sadržaju iz perspektive onoga što je prezentirano i kako je predstavljeno. Jesu li htjeli naučiti nešto drugačije od onoga što ste vi uključili? Jesu li govornici zadržali pažnju ili su je izgubili u različitim trenucima? Ako radite na online događaju, također možete postaviti ova pitanja o sadržaju u chatu prezentacije ili nakon sesije, a ovisno o tome koliko traje vaš event, možete prilagoditi svoj program za sljedeće sesije/dan kako biste udovoljili njihovim zahtjevima za sadržaj u stvarnom vremenu. Više je agilnosti s virtualnim programiranjem na taj način.