Korporativna događanja izvrstan su način da tvrtke komuniciraju sa zaposlenicima. Ako slučajno planirate ove događaje, ovaj je članak za vas. Sljedeće gotove ideje za korporativne događaje pomoći će vam da isplanirate događaj stoljeća.
Kako odabrati najbolje ideje za korporativni događaj
Zadovoljstvo zaposlenika jedan je od najvažnijih čimbenika u vođenju uspješne tvrtke. Sretni zaposlenici imaju tendenciju boljeg rada, bolje govore o tvrtki i više doprinose ukupnoj dobiti i uspjehu tvrtke.
Korporativni događaj samo je jedan čimbenik koji pridonosi sreći zaposlenika, stoga svakako dodajte druge ideje za angažman zaposlenika. Ipak, radni događaj daje zaposlenicima priliku za stvaranje pozitivnih uspomena. Prilikom odabira teme za svoj poslovni događaj, svakako uzmite u obzir sljedeće aspekte.
Angažman
49% marketinških stručnjaka kaže da je angažman publike najvažniji faktor koji pridonosi uspješnom događaju. Dakle, vaš bi cilj trebao biti pretvoriti sudionike u aktivne sudionike i stvoriti razgovore među kolegama. Ovaj aspekt je vitalan za udaljene radnike koji možda rade od kuće ili na terenu, jer se možda neće viđati svaki dan.
Interakcija
Angažirati jednu osobu pojedinačno je jedna stvar, ali natjerati sudionike da međusobno komuniciraju je druga stvar. Dakle, kakvu god ideju za događaj smislili, svakako uključite interaktivne elemente koji potiču zaposlenike na povezivanje.
Privatnost
Ako planirate interni događaj za zaposlenike u svojoj tvrtki, dobro je poštivati svačiju privatnost. Neke stvari koje treba razmotriti prije događaja:
- Tražite dopuštenje svih da budu na fotografijama.
- Ako događaj na neki način uključuje društvene medije, pitajte ljude žele li objavljivati na svojim profilima. Možda neće svi biti uključeni, pa biste trebali istražiti i opcije koje nisu povezane s društvenim medijima.
Inovacija
Igre razbijanja leda su prošlost! Umjesto toga, pokažite svojim posjetiteljima korporativnih događaja da ste u korak s najnovijim trendovima događanja istraživanjem modernih alata i platformi. Zaposlenici će cijeniti faktor inovativnosti.
Sadržaj
Dobro ste čuli. Možda kao voditelj ljudskih resursa ili planer događaja mislite da niste zaduženi za kreiranje sadržaja tvrtke, ali trebali biste biti! Stvaranje sadržaja usmjerenog na zaposlenike, kao što su fotografije svih koji uživaju u događaju, odlična je ideja. Zatim možete dodati sadržaj na web i njime privući potencijalne zaposlenike.
Za kraj, želimo vam izdvojiti tek nekoliko ideja za ovakve evente:
- Razne radionice (kulinarska, spremanja koktela, botaničke radionice i sl.)
- VR putovanje
- Trivia kviz
- Stand up
- Nagrade zaposlenicima
- Natjecanje u oblačenju (razni kostimi ili modna revija)
- Virtualne igre
- Karaoke