fbpx
Organizacija evenata,  Riznica_znanja

Za koje trendove 2020. godine se nadamo da će ostati i u 2021.?

Iako nam je 2020. godina donijela mnoge neprilike i ograničenja kod organizacije evenata, smatramo kako je i možda dobro da se dogodila i napravila neki presjek ili oblik svojevrsne pauze gdje će se ljudi malo pregrupirat i razmislit o događajima na koja oni idu. Činjenica je kako su prije pandemije posjetitelji evenata počeli sve više zahtijevati od organizatora i ponekad nešto što je bilo posebno nije bilo dovoljno posebno ili su to već vidjeli pa njih nije zadivilo. Sad će se situacija promijeniti i svi će biti sretni kad događanja ponovno krenu, pa neće ni razmišljati možda toliko o sadržaju i „vannastavnim aktivnostima“ na eventu, iako to ne znači da se i organizatori mogu opustiti i pripremiti evente koji su „obični i jednostavni“.

Upravo zbog mjera i ograničenja, organizatori su izdvojili nekoliko novih trendova koji su nastali „slučajno u 2020. godini, ali za koje se nadaju da će ostati i dalje u primjeni, a to su:

Inovacija i razmišljanje van okvira

„Novo normalno“ od nas zahtjeva više promišljanja kod same organizacije eventa. I to je okej. Razmišljanje o vremenu posjetitelja i prilagođavanje sadržaja njima, razmišljanje na koji način da im se približi sadržaj i da im bude zanimljiv, te svakako probudi interaktivnost su svakako neke „nuspojave“ koje idu u tom smjeru.

Hibridni eventi

Već smo zaista puno puta pisali o njima, ali zaista jesu najbolja opcija. Najbolje benefite možete vidjeti i u članku od prošle srijede pod nazivom Benefiti hibridnih evenata. Budimo realni, oni nam pomažu isključiti diskriminaciju posjetitelja koja bi se potencijalno pojavila zbog mjesta održavanja eventa, dok kod ovakvog tipa evenata mogu svi sudjelovati, bez obzira gdje se nalazili.

Više od samog eventa

Više od streaminga, više od samih prezentacija ili predavanja koja dosta često znaju biti nezanimljiva i suhoparna. Poklon vrećice koje sudionicima stižu na kućnu adresu, uključivanje u interaktivni sadržaj eventa, online networking (koji je nekima možda ugodniji zbog činjenice da su iza zaslona svojih ekrana), dizajn studija i mnoge druge ideje zaista mogu učiniti veliku razliku.

Distanca

Iako nam je stvarala velike probleme u prošloj godini, ukoliko je ona opcionalna i dalje, može stvoriti odličan efekt na eventu. Na svakom eventu postoje oni koji se ne osjećaju ugodno u velikim grupama, postoje oni koji su došli zbog sadržaja i nisu sretni s opcijom networkinga, a postoje i oni koji su došli baš zbog networkinga. Iskoristimo razlike, pružimo sudionicima razne opcije i pobrinimo se da iskoristimo ovo na najbolji mogući način.