Prošlu srijedu smo objavili članak na temu virtualni eventi u kojima smo zapravo htjeli potaknuti sve da razmisle o virtualnim eventima, ne samo u trenucima i ograničenjima u kojima se nalazimo, već kao i stavku koju je moguće ostvariti i u normalnim uvjetima poslovanja. Danas vam donosimo 5 savjeta kako da organizirate uspješan virtualan event!
Određivanje platforme za organizaciju virtualnog eventa
Platforma je izrazito bitna i tu ne govorimo samo o odluci hoće li se event održati na Zoom-u ili Skypeu. Te opcije ionako nisu profesionalne. Zakoračite korak više i razmislite možda o tome da dogovorite s medijskim partnerom prostor na TV-u. Ako imate jednu kameru koja stalno pokazuje sudionike panel diskusije zapravo nećete izazvati neku emociju kod sudionika i uhvatiti bit panela. Bolje je imati više kamera kako bi i sam panel bio unaprijed snimljen da sudionici dobe dojam kao da gledaju program u studiju.
Pripremite govornike
Naravno da se publici koja je online ne može pristupiti kao i na offline eventu. Za primjer možemo uzeti situaciju u kojoj govornici znaju hodati među publikom, što nema svrhu ako je event online. Ali ono što zasigurno ima svrhu je interakcija! Pripremite govornike na to. Pričajte s njima, razmjenjujte ideje. Ne bi vjerovali što se u takvim trenucima sve može smisliti!
Napravite razuman program
Ne očekujte da možete zadržati pažnju online sudionika više od 30 minuta, i prilagodite se tome. U pauzama možete napraviti razne kvizove, igre ili druge interaktivne komponente. Sudionici će se odmoriti, vi ćete imati dodatan sadržaj a govornici neće imati osjećaj da ih svi napeto gledaju dok jure kroz prezentaciju od 45 minuta kako bi svi na kraju mogli postaviti pitanje.
Vizualni efekti
Uključite vizualne efekte, ne samo govornike. Prezentacije, videa ili slične izmjene mogu zadržati pažnju sudionika dulje nego samo gledanje u predavanje.
Uključite snimanje
Kad ste već održali online event, zašto ga ne bi snimili i postavili da postane dostupan na zahtjev? Možda netko nije koncentriran, nekom drugom je iskočila neodgodiva obavijest, netko jednostavno želi opet pogledati predavanje? Omogućite to svojim sudionicima! Želite im omogućiti sadržaj koji žele u vrijeme koje im odgovara i tada je vaš uspjeh zagarantiran!