Iako smo na kraju ovog serijala, savjeti, ideje i lekcije koje ćete danas pročitati nisu manje važne od prethodnih. Bitno je samo znati ih sve dobro iskoristiti i upakirati kako bi vaši sponzori vidjeli stvarnu vrijednost u svojim sponzorstvima.
Lekcija 7: Cijene sponzorstva i ROI promjenjivi su ciljevi
Za većinu organizatora događaja jednostavno je prerano znati hoće li sponzori i izlagači ostvariti zadovoljavajući povrat ulaganja od svoje potrošnje na virtualni događaj.
Sve dok ne bude dovoljno evidencije o virtualnom poslovanju, određivanje cijena za niz sponzorskih paketa i á la carte elemenata svodi se na pojedinačne izračune unutar svakog organizacijskog procesa. Ključno je upravljati očekivanjima partnera. Moraju biti svjesni da to nije usporedba između virtualnih i online događaja.
Međutim, postoje načini za suprotstavljanje ideji da kvaliteta interakcije tijekom virtualnog događaja možda nije ista kao u online događaju. Organizatori događaja mogu istaknuti veći doseg publike i činjenicu da su sadržaj događaja i izložbeni štandovi dostupni dugo nakon završetka programa uživo—a marketinške poruke organizatora ili sponzora nakon događaja mogu „gurnuti“ posjetitelje natrag na te elemente.
Lekcija 8: Osobni i virtualni sastanci mogu napredovati jedni uz druge
Dok se svijet vraća sastancima u živo, većina organizacija neće koristiti virtualne događaje kao što su to činile 2020. i 2021. Međutim, prebacivanje virtualnog na jednostavno održavanje webinara moglo bi ostaviti mnogo novca sponzora i izlagača na stolu.
Na primjer, asinkronizirani hibridni događaji (sadrži verziju koju danima ili tjednima kasnije prati virtualna verzija) ponudili bi sponzorima i izlagačima najbolje od oba svijeta: kvalitetu interakcije koju žele osobno, plus širok doseg publike i sudionika -podatke o profilu i ponašanju koje pruža virtuala. A za razliku od sinkroniziranih hibridnih događaja, izlagači i sponzori mogu se u potpunosti usredotočiti na svaku publiku dok su planiranje i izvedba manje komplicirani.