Ove srijede još jednom nastavljamo s novim prijedlozima, idejama i lekcijama kako možete maksimalno iskoristiti sponzorstva na vlastitom online eventu i pružiti svojim sponzorima ROI o kojem mogu samo sanjati na drugim događanjima.
Lekcija 5: Gamification pokreće interakciju—probajte!
Gamifikaciju (kako ju nazivaju na hrvatskom jeziku) mogu koristiti i organizatori događaja i njegovi pojedinačni partneri kako bi više sudionika provelo vrijeme online s izlagačima i sponzorima. Jedan od popularnih pristupa je pristup “putovnica nagradama” koji je popularan na događajima u živo. To je situacija gdje sudionici trče okolo do različitih izložbenih štandova ili sponzorskih aktivacija i dobivaju pečat u zamjenu za svoje podatke ili za kontakt i minutu svog vremena s predstavnikom. Pa, jedna stvar u vezi s virtualnim okruženjem je da sudionici mogu ići na mnogo više izlagačkih prostora jer nema vremenskog ograničenja.
Nije loša ideja da svojim sponzorima pritupite ovako: ako namjeravate potrošiti 5000 € na marketing svoje prisutnosti na događaju, zadržite 1000 € i iskoristite to kao nagradu za izvlačenje i promovirajte ju. To će privući veliku količinu prometa na štand i značiti mnogo adresa e-pošte i drugih podataka o potencijalnim kupcima.
Jedna od zanimljivih ideja može biti i sljedeća – tražite od izlagača jednu činjenicu ili statistiku koju sudionici mogu pronaći u sponzorskom sadržaju, a zatim je postavite pitanja koja će navesti sudionike da sami pronađu te dijelove informacija. Sudionik koji će prikupiti najviše točnih odgovora u vremenskom okviru od dva sata osvaja vrijednu nagradu koju sponzor može donirati u sklopu svog sponzorstva.
Lekcija 6: Darivanje funkcionira u virtualnom svijetu
Bez prilike za šetnju i druženje u prostorima za pauzu ili na prostorima izvan lokacije na kojoj ste organizirali svoj event, vaši virtualni sudionici mogu biti privučeni zanimljivim iskustvima sponzora tijekom i nakon programa – ali pomaže i darivanje.
Proizvodi povezani s posebnim događajem mogu se dostaviti na kućnu adresu sudionika koji se prijave prije samog eventa. Mixology setovi za tečajeve pripreme pića, stakleno posuđe i literatura za kušanje žestokih pića i edukaciju, sastojci za sate kuhanja, slušalice za glazbene nastupe te odjeća i oprema za vježbanje za wellness odmore samo su neke od opcija koje sponzori mogu koristiti.
Još jedan način razmišljanja: slanje proizvoda sudionicima koji su se predregistrirali za virtualni događaj znači da ima manje otpada od darivanja jeftinijih i bezličnih poklona cijeloj publici.