Danas nastavljamo sa serijom članaka na temu virtualnih sponzorstava. Nadamo se da su vam ove lekcije korisne i da ćete ih iskoristiti na svom sljedećem eventu.
Iako smo se vratili u staro normalno, online event je duh koji se ne može strpati natrag u bocu. Mogućnost da poslovni događaji privuku mnogo veću publiku od one koju bi mogli u živo dobiti jednostavno je prevelika. Za izlagače i sponzore, prilike za uključivanje virtualnih posjetitelja sigurno mogu biti vrijedne truda. Evo kako vaš tim za planiranje može pružiti mnogo vrijednih prilika i sponzorima i sudionicima.
Lekcija 3: Stvorite oskudicu i vrijednost
Organizatori mogu potaknuti prodaju sponzorskih paketa uključivanjem prilika visoke vrijednosti koje nisu dostupne á la carte. Paketne razine uvijek su najbolja vrijednost u očima sponzora i obično donose mnogo više prihoda organizatoru. Imajmo na umu da svaki od naših sponzora vidi stvari malo drugačije, pa tako razmišljajte i u ovom slučaju – ako ponudite samo tri platinasta sponzorstva, sponzorima će se to činiti primamljivije nego da znaju da bilo tko može kupiti sponzorski paket. Bonus savjet: U paket ubacite nešto čemu sponzori neće moći odoljeti. Što? Vraćamo se na savjet iz prošlog članka – pitajte ih što najviše žele i trebaju (indirektno a možete i direktno), i personalizirajte paket prema njihovim potrebama.
Ono što je bitno je samo jedno – stvorite paket, ne a la carte moment. Iako vam se čini primamljivo da sponzori plaćaju za dodatne stvari i sjajne prilike više, sponzori će ipak cijeniti ako znaju da su im u paket uključene stvari koje možda na drugim konferencijama dolaze tek u višim paketima ili uz nadoplatu. Neki od primjera takvih usluga su sljedeće – prezentacija za vrijeme eventa, upload dokumenata, push obavijesti tijekom događanja, promovirani postovi na blogu/web stranici događanja, prilike za bannere i sl.
Imajte na umu da su paketi koje promovirate općenito početna točka; gotovo svaki sponzor ima različite stvari koje pokušava učiniti, osobito kad je u pitanju online event. Neke od njihovih ideja mogu biti ono što mi nazivamo ‘izvan prospekta’, a vi morate biti spremni modificirati paket stavljanjem ili izbacivanjem nečega.
Lekcija 4: Educirajte i motivirajte polaznike da provode vrijeme sa sponzorima
Da bi izložbeni prostori bili uspješni za virtualni događaj, potreban je komunikacijski napor usmjeren prema sudionicima, plus nekoliko proaktivnih taktika. Objasnite sudionicima koliko su sponzori važni za vaše događanje, jer su obično sponzori ti koji ga zapravo financiraju. Kad sudionici uvide važnost događanja, lakše će im biti pristupiti sponzorima.
Uz tu poruku, nije loša ideja polaznicima dati upute o tome kako se najbolje snalaziti u svojim virtualnim prostorima, izložbenim prostorima i drugim sponzorskim aktivacijama. Napravite nekoliko edukativnih videa u kojima prikazujete istaknute ljude u industriji ili utjecajne osobe na društvenim medijima koji govore o tome kako se kretati izložbenom dvoranom i drugim značajkama na platformi.
Osim edukacije sudionika o tome kako koristiti značajku povezivanja izlagača za virtualnu dvoranu, jedna od opcija je možda i korištenje podatke o posjetiteljima i sponzorima za provođenje povezivanja temeljenog na umjetnoj inteligenciji, ukoliko su vam posjetitelji odobrili pristup podacima. Ovako se ljudima automatski može dodijeliti određeni broj termina za sastanke, ovisno o tome koliko žele iskoristiti tu značajku. Analiza podataka je stvarno dobra za spajanje ljudi s tvrtkama s kojima će vjerojatno uspostaviti odnos.