S novom godinom započinjemo novu seriju članaka. Danas smo se odlučili posvetiti jednoj temi koja možda i nije više toliko aktualna sad kad nas pandemija ne tjera više da radimo online evente, ali za one koji i dalje rade online evente i naj taj način doprinose održivosti (nemojmo se zavaravati, i takvi eventi imaju negativnu emisiju CO2, ali o toj temi ćemo jedan drugi put), ova tema će biti itekako zanimljiva. Da ne bi bilo zabune, kako smo naveli i u trendovima za ovu godinu i što možemo naučiti iz 2022. godine, online eventi su tu da nam poboljšaju vidljivost i dovedu evente u domove onih koji inače ne bi kupili kotizaciju za naš event. Upravo zato vam donosimo čak 8 lekcija koje će poboljšati vaše stanje na računu kad su u pitanju virtualna sponzorstva.
Lekcija 1.: Kreirajte ciljeve, zatim ih efikasno iskoristite
Budimo realni odmah na početku – u ovom trenutku, sponzori obraćaju više pažnje na što troše svoj novac nego li su to radili na početku pandemije. Njihova su očekivanja u ovom trenutku viša. Upitajte svog sponzora koje su mu stavke bitne, koji su njegovi ciljevi i kako će mjeriti svoj ROI. Na taj način ćete lakše ostvariti ciljeve koje je stavio pred vas. Kad organizatori imaju ovakvu informaciju, ne samo da mogu stvoriti prilike koje će ostvariti navedene ciljeve, već mogu iskoristiti prilike na najefikasniji mogući način. Za sponzore kojima je cilj brending – brendirajte platformu na koji god način možete, kao i web stranicu eventa, za sponzore kojima je cilj prodaja – kreirajte prostor za predstavljanje kroz priču (dajte im mjesto u programu kako bi objasnili kako su došli na ideju kreiranja proizvoda, zašto baš taj proizvod, koje su izazove imali i sl.), a za sponzore kojima je cilj networking – kreirajte im prostor na kojem im kupci mogu prići.
Lekcija 2.: Pitajte sponzore što za njih funkcionira
Uz toliko virtualnih i hibridnih događaja koji su aktualna od proljeća 2020., vjerojatno je da potencijalni sponzori vašeg događaja nisu potpuni početnici u tome. Upravo zato, pitajte ih za mišljenje o njihovim dosadašnjim iskustvima. Neki su možda imali iskustvo s virtualnim platformama putem kojih su mogli imati svoje online prostore za izlaganje i na taj način upoznali sudionike i stupili u kontakt s njima. Nekima se možda ne sviđaju tipični sponzorski paketi, i želi full service (aktivaciju prije, za vrijeme i nakon eventa)
Postavljajući otvorena pitanja sponzorima prije predstavljanja paketa za koju se mogu odlučiti, svakako će vam biti od pomoći. Budući da sponzori žele doprijeti do sudionika putem različitih kanala s porukama temeljenim na prethodnim aktivnostima sudionika, imate širok raspon mogućnosti koje im možete pružiti.