fbpx

Trendovi u event management industriji u 2022. godini

Na kraju 2021. godine koja je za sve event managere bila veoma zahtjevna, dinamična ali i koja nas je sve natjerala da budemo kreativni i fleksibilni, red je da sve loše ostavimo iza sebe i okrenemo se svjetlijoj budućnosti. Upravo iz tog razloga, u nastavku sam se odlučila istaknuti 5 glavnih trendova za koje smatram da će nas sigurno provesti kroz 2022. godinu – godinu u kojoj si svi mi želimo malo više stabilnosti, malo manje izazovnih trenutaka i povratak u našu standardno zauzetu godinu.

  • Hibridni eventi

Hibridni eventi su se do sad već nekako i profilirali kao način organizacije evenata koji je najsigurniji. Posjetitelji koji žele doći na lokaciju, mogu to učiniti, te je to obično mali broj ljudi koji nije teško ograničiti i usuglasiti s mjerama koje su u trenu održavanja evenata na snazi. Većina sudionika je online, te samim time nemaju dodatnih troškova npr. po pitanju putovanja ukoliko je event u drugom gradu. Za organizatore ovakav način organizacije evenata ima svoje pozitivne i negativne strane. Iako takav event privlači veći broj posjetitelja, ovo je vrsta eventa za koju se organizatori moraju najčešće dodatno potruditi, ako žele da njihov event ostane u pamćenju svih posjetitelja, i tretirati ovakav event kao dva odvojena eventa.

  • Mikro eventi

Mikro eventi su trend koji je svakako izašao na vidjelo u doba ove pandemije, ali namjerava tu i ostati. Statistika je pokazala da je prosječni broj posjetitelja po eventu prije pandemije, na području Europe iznosio 4.932 osobe, u Hrvatskoj je taj broj svakako manji. Zbog trenutne situacije, tako veliki eventi trenutno predstavljaju organizacijski rizik, bez obzira na COVID potvrde, i toga moramo biti svjesni. Upravo zato organizacija manjih evenata je način kako da i dalje organiziramo evente koji su sigurni.

  • Održivi eventi

Iako već nekoliko godina pričamo o održivim eventima, smatram kako, ako već do sad nije, sad je pravo vrijeme za takvu vrstu evenata. Ovo doba pandemije trebamo tretirati kao neku vrstu reza, zaustaviti se i dobro razmisliti o svojim postupcima prilikom organizacije evenata. Upravo sad je pravo vrijeme da se okrenemo kvalitetnijoj budućnosti i počnemo promišljati o održivosti prilikom organizacije svih svojih evenata.

  • Eventi sa svrhom

Prije pandemije, svi smo organizirali evente za koje smo se u nekom trenutku zapitali koja je njihova svrha. Ne mogu reći, neki eventi su zaista imali svrhu i to su uvijek bili oni eventi koji su bili uspješni. No, postojali su eventi za koje ni sami klijenti nisu točno znali zašto ih organiziraju, već je bilo bitno da se rade eventi. Takvi eventi u doba pandemije su se prvi ukidali. Smatram kako je to dobra stvar, bez obzira što nam smanjuje posao. Eventi koji imaju svrhu uvijek će biti uspješniji.

  • Eventi na otvorenom

Mogu slobodno reći kako nas je pandemija sve skupa natjerala da postanemo kreativni kod traženja lokacija za organizaciju evenata, pogotovo uzevši u obzir da su mjere za evente na otvorenom uvijek bile fleksibilnije nego za one evente na zatvorenom. Upravo zato, smatram kako će taj trend ostati i u sljedećoj godini.

Bez obzira na ove sive prognoze, zaista vjerujem kako će nam sljedeća godina donijeti obilje sunca u event management industriji, te se nadam kako ćemo na cijelu ovu pandemiju, barem u drugom dijelu godine, gledati isključivo u retrovizoru.