fbpx
Organizacija evenata,  Riznica_znanja

Što (ne)trebamo raditi kad su u pitanju online eventi

Do sada ste sigurno već razvili rutinu rada koja vam odgovara u ovim uvjetima pandemije. Vaši regularni sastanci koje ste svakodnevno obavljali poprimili su virtualan oblik, ali zašto ga ne bi poprimili i eventi na koje ste prije išli? Možda ste se našli na strani govornika koje su pozvali na jedan takav event? Donosimo vam nekoliko savjeta koje možete primijeniti, bez obzira imate li samo sastanak preko virtualnih platformi ili ste govornik na nekom eventu:

Pripremite se za isprobavanje tehnike

Nema ništa gore od potrošenih 15 minuta sastanka ili prezentacije na postavljanje pitanja Čujete li me? A sad? Vidite li me? To će uništiti vašu profesionalnost ali i vrijeme koje ste predodredili za sastanak. Upravo zato budite spremni prije isprobati sve, namjestite najbolju poziciju za kameru i budite spremni za sastanak.

Odjeća je bitna

Iako ovo može zvučati kao banalna stvar, odjeća zaista je bitna u ovakvim slučajevima. Prvi dojam se ostavlja i online, ne samo u živo. Razni zaigrani uzorci i pretjerano žarke boje su očiti ne na ovakvim sastancima. Nepotrebno ćete odvući pažnju publike s onoga što želite reći, a upravo je to ono što ne želite.

I prostor je bitan

Spavaća soba ili neuredan dnevni boravak su svakako lokacije s kojih ne želite prezentirati. Ukoliko nemate brendiranu pozadinu koja će samim time pojačati vidljivost vašeg brenda, dobro bi bilo odabrati jednostavnu bijelu pozadinu ili zid kako pažnja sudionika ne bi odlazila na vašu okolinu.

Neka vam interaktivnost bude prioritet

Iako je teško držati predavanje ili sastanak online a da niste u mogućnosti vidjeti ili „osjetiti“ svoju publiku, pobrinite se da ih što više uključujete kako bi se stvorio dojam bliskosti i interakcije. Svima je jednostavnije kad gledamo sugovornike pa vidimo u kojem smjeru idemo, možemo prilagoditi svoje odgovore ili tijek predavanja ili sastanka. Upravo zato stanite na trenutak, proučite njihova lica ako su kamere upaljene, uključite ih preko anketa – dajte im priliku da sudjeluju.