fbpx

Što nas je naučila 2022. godina o event industriji

Prošla godina je bila godina tranzicije. Svi smo učili kako se kretati u prostoru između ograničenja i vremenu nakon njih. Upravo zato, smatram kako smo iz prošle godine svakako imali nešto za naučiti. U  nastavku donosim nekoliko ključnih lekcija koje bi event manageri svakako trebali ponijeti sa sobom u ovu godinu:

  • Snaga evenata koji su u živo je nepobitna – Bez obzira što smo dugo vremena bili ograničeni po pitanju organizacije evenata u živo, nakon pandemije se pokazalo da su eventi u živo više nego potrebni svima nama. U trenucima izolacije i svih restrikcija, sudionici su i više nego jedva dočekali da se vrate u konferencijske dvorane, na druženja i ostala okupljanja gdje mogu porazgovarali licem u lice s drugima. Upravo iz tog razloga, nikad ne podcjenjujte moć evenata u živo.
  • Online eventi su tu da nam pomognu – Iako su eventi u živo nekakav „zlatni standard“, ne smijemo zaboraviti mogućnosti koje nam pružaju online eventi. Tu, naravno, ne mislimo na Zoom sastanke. Sudionici koji ne žele ili ne mogu putovati, govornici kojima je jednostavnije održati predavanje online, sponzori kojima se u ovom slučaju javlja dodatna mogućnost za brendiranjem, samo su neki od benefita koje bi svaki event manager trebao iskoristiti i u ovoj godini.
  • Sadržaj više nije dovoljan – Kod organizacije online eventa, možda je sadržaj ono što će privući sudionike. Mogu se priključiti kad žele, ne moraju „potrošiti“ cijeli dan na različiti sadržaj, a možda ga mogu odgledati u vrijeme koje njima odgovara. Ali to nije slučaj kod organizacije eventa u živo. Sadržaj je super, ali je sudionicima potrebno „ono nešto“ više kako bi se odlučili izdvojiti pola dana ili čak cijeli dan i prisustvovati vašem eventu. Upravo zato je bitno obratiti pažnju na to „nešto više“ i pružiti sudionicima dodatan razlog za odlazak na vaš event.
  • Održivost nije više samo trend, već je i potreba – Bez obzira što još uvijek ne živimo u državi u kojoj je ova izjava istinita, nadamo se da će se i to promijeniti ove godine. Ono što smo prošle godine mogli primijetiti i kod nas su nekakvi pokušaji organizacije održivih evenata koji imaju puno prostora za napredak. Ali gledajmo s pozitivne strane, do sada ni nije bilo pokušaja.
  • Tim je bitan – Mislim da su u tijeku pandemije svi dijelovi organizacije osjetili što znači ova tvrdnja. Od produkcije, organizatora, cateringa i sl. Upravo zato, posvetite se svom timu, nagradite ih, pokažite im da ih cijenite i da ne smatrate da ih možete sutra zamijeniti ako odluče otići. Vjerujte mi, takav tim ostaje i daje sve od sebe za evente na kojima rade.
  • Fleksibilnost je još bitnija- Ako ništa, pandemija (ali i sve situacije u prošloj godini) nas je naučila da trebamo biti fleksibilni. Lanci opskrbe koji se još uvijek vraćaju u normalu, inflacija, uvođenje eura… Sve su nam to bile lekcije zbog kojih smo naučili biti fleksibilni u prošloj godini, a tako bi trebalo ostati i dalje. Nikad ne znamo kad će se bilo koji dio organizacijskog procesa morati promijeniti zbog vanjskog utjecaja na koji mi, najčešće, ne možemo utjecati.