fbpx

Što nas čeka u event industriji sljedeće godine?

Znamo, nemamo kristalnu kuglu, ali svejedno ćemo pokušati predvidjeti što nas to očekuje sljedeće godine u ovoj našoj osjetljivoj, ali nadasve zanimljivoj industriji.

Hibridni eventi će ostati među nama

Iako su mnogi jedva dočekali da se maknu ograničenja i da nam se eventi u živo vrate u punom sjaju, nije sve bilo tako loše. Po našem mišljenju, hibridni eventi su izrazito dobra stvar, pogotovo s aspekta održivosti gdje se smanjuje emisija CO2 u slučaju putovanja. S druge strane, tu imamo i l+sudionike koji si možda ne mogu priuštiti putovanje u daleke destinacije, a ovo je izvrstan način da mi event dovedemo k njima, u njihova 4 zida. Samo obratite pažnju na prilagodbu sadržaja. Svakako potičemo organizatore da ne rade jednak program za obje vrste evenata.Budite kreativni.

Produkcija koja potiče angažman sudionika

S virtualnim eventima, možemo reći da smo razmazili sudionike s mnogim mogućnostima koje nam je tehnologija pružala, samo kako bi bili zainteresirani za event, kako bi kreirali angažman, ali i kako bi ih privukli. Sada, kad se vraćamo u stvarnost, event manageri će morati biti kreativniji nego ikad kako bi zadržali pažnju posjetitelja nakon što oduševljenje povratkom na live evente splasne.

Vanjski eventi će i dalje biti popularni

Kao i s tehnologijom, sve više event managera, sukladno situaciji, moralo je biti jako kreativno po pitanju odabira lokacije za svoj sljedeći event. U ovom trenutku dosadne hotelske dvorane neće više biti zanimljive. Uz to, kreiranje dizajna eventa na vanjskim lokacijama je tema koja je event managere uvijek tjerala da idu korak dalje. Upravo zato smatramo kako je ovo trend koji neće nestati.

VR i Meta biti će top teme

Iako smo jedva čekali da se vratimo na evente u živo, tehnologija je otišla toliko daleko da se iz vlastitog doma možemo osjećati kao da smo na nekoj lokaciji koja bi nam možda i bila nedostupna. Upravo zato smatramo kako će ovi pojmovi i dalje bbiti „u trendu“. Sejedno, stojimo kod stava da ponekad nije stvar u sjajnim igračkama i tehnologiji, stvar je u osnovama. I to ne smijemo zaboraviti.

Pandemija će ostaviti velik utjecaj na evente

Bez obzira koliko se trudimo pobjeći od pandemije, moramo biti svjesni kako je ona u ogromnoj količini djelovala na našu industriju. Mislim da smo to najviše osjetili nakon što smo se krenuli vraćati u normalu, pa je bio problem s osobljem. Ne samo na eventima već i popratnom sadržaju. Smatram kak oće se to nastaviti i dalje, u svim uslužnim djelatnostima.

Ali nije sve crno. Već smo u zadnjih nekoliko mjeseci mogli vidjeti kako su se klijenti opustili, nisu više toliko rezervirani po pitanju donošenja odluka, počeli su trošiti više na evente i spremni su ih organizirati. A to je ono što je nama organizatorima najbitnije.