fbpx
Organizacija evenata,  Riznica_znanja

Sponzorstva u doba virtualnih evenata

Mislim da svi zajedno možemo priznati kako nitko nije zamišljao ovaj scenarij. Donašao nam je iznenada ali se svi moramo prilagoditi ako želimo opstati.

Već smo u našim člancima spominjali virtualne evente, zašto se oni rade i koje su njihove prednosti, a danas smo se odlučili pozabaviti kreativnim načinima kako sponzore integrirati u naše evente na način da se oni osjećaju kao da su uložili u pravu stvar.

1. Ekskluzivni sadržaj

Svojim sponzorima uvijek možete ponuditi mjesto na svojim društvenim mrežama kako bi ispričali svoju priču. Uz to, možete stvoriti i priču ili niz videa/fotografija koji pokazuju što se događa behind the scene kod vašeg sponzora, a to sudionici uvijek vole vidjeti.

2. Radionice

Dogovorite se sa sponzorima da odrade radionice koje su povezane uz njihovu struku ili se preklapaju s njihovim poslovanjem. Tako će sponzori imati priliku doći u doticaj sa sudionicima, kako možda i ne bi na fizičkom eventu.

3. Pokloni

Bilo da se radi o virtualnom eventu ili online eventu, sudionici uvijek vole poklone! Pripremite nagradnu igru s poklonima sponzora, stavite njihove stvari u poklon vrećice za sve sudionike ili pripremite interaktivne aktivnosti gdje se mogu osvojiti njihove stvari, popusti ili kuponi za korištenje nakon eventa.

4. Vrijeme prije eventa

Još jedna stavka koja nam uvelike može pomoći kod organizacije virtualnih evenata i kod dodatne vrijednosti prema sponzorima. Napravite nagrađivanje prije samog eventa, stvorite priču oko svakog sponzora, snimite video koji predstavlja sponzora i poziva sudionike na akciju.. Izbor je neograničen! Bitno je razmišljati kreativno i cijelu priču na najbolji mogući način predstaviti sponzoru kako bi i on vidio prednost za sebe i svoje poslovanje.

5. Vrijeme između sva predavanja

Slično kao i kod situacije kad gledate video na YouTubeu pa vam iskoče prije reklame, omogućite sponzorima prostor između dva predavanja ili radionice u obliku sponzoriranog sadržaja na svojoj platformi. Tko zna, možda netko tko ne bi otvorio sponzorski kutak na platformi zamijeti i sjeti se da mu zatreba nešto baš od vašeg sponzora.