fbpx

Prvi koraci organizacije evenata – razumijevanje sudionika

Izgradnja solidnog prodajnog i marketinškog tunela kroz događaje znači prvo pronaći svoju ciljanu publiku. Događaji podržavaju prodajne i marketinške ciljeve identificiranjem novih tržišnih kontakata, izgradnjom i ubrzavanjem prodajnog toka i širenjem svijesti o robnoj marki. Prije planiranja događaja, važno je identificirati te marketinške ciljeve i definirati KPI-ove koje želite postići. Nakon što ste definirali svoje ciljeve događaja, možete identificirati ciljnu publiku koju ćete morati privući na svoj događaj kako biste ih postigli. Poznavanje profila vašeg idealnog sudionika omogućit će vam da odaberete najučinkovitije kanale promocije, zadržite atraktivne glavne govornike i još mnogo toga.

Kako definirati ciljnu publiku vašeg događaja

Nadajmo se da je vaša organizacija definirala osobnost kupaca, što će vam pomoći da se približite svojoj ciljanoj publici. Ako niste, trebali biste razmisliti o različitim osobinama i ponašanjima koja su karakteristična za vašu ciljanu publiku, uključujući:

  • Demografski podaci
  • Interesi i potrebe
  • Kupovne navike
  • Preferirane poslovne pozicije i izvori vijesti
  • Odgovornosti na poslu

Također, koristite podatke o registraciji prikupljene iz bilo kojeg prethodnog događaja.

Kako zadovoljiti potrebe ciljane publike događaja

Nakon što saznate svoju ciljanu publiku i njihova očekivanja od događaja, vaš događaj može početi poprimati oblik. Na primjer, ako idu na događaj kako bi učili, možda biste trebali nadopuniti dnevni red obrazovnim sesijama koje vode stručnjaci. Alternativno, ako im je cilj zabava, dnevni red može uključivati natjecanja, igre i zabavu, a ako sudionici očekuju da upoznaju nove ljude, pobrinite se da dnevni red uključuje mnogo aktivnosti umrežavanja.

Jedan od najboljih načina za stvaranje personaliziranog iskustva koje zadovoljava potrebe vaših sudionika je korištenje tehnologije. Kada planirate svoj događaj, dobra je ideja mapirati iskustvo sudjelovanja od početka do kraja za sve sudionike koji prisustvuju osobno i virtualno. Zatim identificirajte “tehnološke dodirne točke” na svakom putovanju. Na primjer, iskoristite podatke o registraciji i ponašanju za preporučivanje aktivnosti, sadržaja, kontakata itd. svakom sudioniku prije i tijekom događaja, šaljite push obavijesti na njihove mobilne telefone i prijenosna računala kako biste povećali angažman.

Kako pozvati svoju ciljnu publiku

Nakon što ste identificirali koga želite pozvati na svoj događaj, vrijeme je da napravite plan kako ih želite pozvati. Prikupljanje što više informacija o vašoj ciljnoj publici pomoći će vam da napravite učinkovit plan promocije događaja. Razmislite kako vaša ciljana publika pristupa različitim marketinškim kanalima, a zatim ih iskoristite u svoju korist.

Odabir prave platforme za upravljanje događajima

Bez obzira organizirate li hibridni, virtualni ili događaj u živo, ključno je pronaći pravu tehnologiju. Razmislite o onom što želite prenijeti sudionicima, ali i na koji način želite da oni to dožive i prema tome odaberite platformu koja će zadovoljiti većinu stavaka  na vašoj listi.