Polaznici događanja u novom desetljeću zahtijevaju više od standardnog dnevnog reda. Sve češće očekuju iskustvo koje ih nadahnjuje i inspirira (s dokazima koje mogu dijeliti na društvenim mrežama). Ovaj novi standard je odlična prilika da poduzeća pobliže pogledaju interese i stil života njihovih zajednica.
Evo nekoliko ideja za jačanje takvog iskustva:
Koristite tehnologiju
Usredotočite se na to da budete jedinstveni kako biste zaista privukli svoju publiku. Razmislite o upotrebi tehnologije da biste pozvali goste da dublje uđu u iskustvo koje im želite pružiti. Na primjer, možete uživo prevesti neku izvedbu, osigurati kutak za igru virtualne stvarnosti ili upotrijebiti chatbotove sa umjetnom inteligencijom za druženje sa svojim gostima.
Surađujte sa sponzorima i dobavljačima
Na primjer, Bud Light je jednom stvorio stvarni doživljaj Pac-Man za reklamu o Super Bowl-u. To je vrsta iskustva koja stvara mnoštvo FOMO-a (Fear of missing out) za sve koji nisu mogli sudjelovati. Više od toga, duboka nostalgija za igrom iz mladosti sada će biti povezana s brendom. To možete iskoristiti tako što koristite brainstorming sa svojim sponzorima i dobavljačima kako biste planirali aktivaciju koja će polaznike natjerati da upamte vaš događaj u kojem su se pojavili u ulozi sudionika.
Odbacite papir
Razmislite o novom digitalnom zaslonu za svoju signalizaciju. 3D scenski elementi zaista privlače pažnju gostiju i dvostruko su zabavna podloga za fotografije. Razmislite o angažiranju umjetnika koji će osmisliti vaš prostor za događaje koji će prikazivati prožimajuće interakcije i trenutke koje sudionici mogu podijeliti na Instagramu.
Uložite u ambijentalnu rasvjetu kako biste stvorili novi ambijent
Već znate da je prigušena rasvjeta jednostavan način uspostave romantične postavke. Učinite prostor još posebnijim uz laganu povremenu ugradbenu rasvjetu. Podignite prostor jačom rasvjetom i imate intenzivan prostor s fokusom. Dizajniranje novog osjećaja ne mora uništiti vaš račun za električnu energiju ili dekor. Dovoljno je istražiti nekoliko jednostavnih načina kako složiti svjetla, lampe i žice na način koji raspoloženje mjesta prilagođava vašim željama.
Prožimajuća iskustva potiču vašu publiku da promovira umjesto vas
Prožimajuća iskustva obično potiću uzbuđenje i druženje na društvenim mrežama jer stvaraju nezaboravne trenutke koje ljudi vole dijeliti. Ovo je možda najznačajniji način prikupljanja usmene riječi, za koji 95% kreativaca kaže da je najučinkovitiji oblik promocije. Ako odvojite vrijeme da vaš događaj postane impresivan, vaši napori mogu imati eksponencijalnu vrijednost na društvenim kanalima i usmenim riječima.