Već smo u ovom trenu svi zajedno svjesni činjenice kako naše svakodnevno normalno prestaje i rađa se neko novo normalno. Upravo iz tog razloga, poslovanje koje znamo do sada orati će se promijeniti. Svaka promjena je teška ali u konačnici i bolja za sve nas, pa tako i za naše poslovanje. Imam neki dojam da nam je trebalo nešto ovako da nas sve prodrma i da nas probudi iz uspavanog i repetitivnog stanja u kojem smo bili do sad i obavljali posao na dovoljno dobar način. Upravo zato će sada doći vrijeme kreativaca, inovatora i onih koji posjeduju mogućnost adaptacije i „out of the box“ načina razmišljanja. No što je to zapravo što se mijenja?
Održivost u svim segmentima poslovanja
Ono o čemu pišemo već mjesecima – održivost, uvući će se u sve sfere poslovanja, ne samo u način na koji bi se događaji trebali organizirati. Korištenje staklenih čaša u uredu postati će svakodnevnica, prestati ćemo printati ogromne količine papira koje ionako završe u smeću, prije ili kasnije, u poduzeća će se postaviti koševi koji omogućuju reciklažu svojim zaposlenicima, više će se razmišljati o socijalnom aspektu u poslovanju itd.
Trend koji je zahvatio sve industrije – digitalizacija
Već smo sada svjedoci prilagodbe poduzeća koja razne vrste seminara ali i poslovnih sastanaka odvijaju iz udobnosti svog doma. Različiti webinari za koje sada imamo vrijeme, a prije dva mjeseca možda nismo imali, live koncerti ili izložbe samo su na jedan klik udaljeni od svih nas, kao i naši kolege ali i prijatelji s kojima se sad već neko vrijeme nismo vidjeli.
Novi trendovi u organizaciji događaja nakon doba izolacije
Sve se prilagođava trenutnoj situaciji, ali nemojmo zaboraviti da su generacije ostale iste kao i prije karantene. Pružimo ljudima korak više kako bi uživali u životu što više nakon tolikih dana i mjeseci provedenih u karanteni. Polaznici događanja u novom desetljeću zahtijevaju više od standardnog dnevnog reda. Sve češće očekuju iskustvo koje ih nadahnjuje i inspirira (s dokazima koje mogu dijeliti na društvenim mrežama). Ovaj novi standard je odlična prilika da poduzeća pobliže pogledaju interese i stil života njihovih zajednica i pruže posjetiteljima priliku da barem na trenutak zaborave sve što su proživljavali u mjesecima karantene.
Budite financijski odgovorni
Svi smo svjesni kako je većina poduzeća pretrpjela veliki financijski udar na svoje poslovanje, te kako se marketinški budžeti smanjuju. Upravo zato je u ovom trenutku povezanost s vašom zajednicom ali i novim klijentima i korisnicima proizvoda bitnija nego ikad. Pustite ih da pričaju za vas! Posebna iskustva obično potiču uzbuđenje i druženje kod klijenata i korisnika, a samim time i na društvenim mrežama jer stvaraju nezaboravne trenutke koje ljudi vole dijeliti. Ovo je možda najznačajniji način prikupljanja preporuke, za koji 95% ljudi kaže da je najučinkovitiji oblik promocije. Ako odvojite vrijeme da vaš događaj postane impresivan, da vaš proizvod postane prepoznatljiv zbog jedinstvene prednosti ili vaša usluga postane ona koja olakšava ljudima svakodnevni ali i poslovni život – zašto ne biste pustili klijente i korisnike da govore za vas?! Iznenadili bi se koliki rast svjesnosti možete postići time.