fbpx

Povećajte angažman posjetitelja korištenjem mobilne aplikacije 3. dio

Nakon već dva članka na ovu temu, zasigurno ste stekli ideju na koje načine možete iskoristiti svoje mobilne aplikacije i koji su njihovi benefiti. Ukoliko ste propustili naše članke, 1. dio možete pročitati OVDJE, a drugi dio OVDJE. Ovaj treći dio ćemo posvetiti periodu nakon eventa. Najgore što možete napraviti je zapustiti aplikaciju i izazvati kod sudionika da je po završetku odmah deinstaliraju. Sjetite se, bitno je kreirati zajednicu koja će se svake godine iznova vraćati vašim eventima.

  1. Nastavite sa slanjem obavijesti svojim posjetiteljima. Kreirajte novi sadržaj, te ih pozovite da ga pogledaju. Ukoliko samo šaljete obavijesti da bi ih podsjetili da ste tu, na žalost, vaša će aplikacija biti izbrisana.
  2. Iskoristite aplikaciju u svoju korist – podsjetite posjetitelje sada mogu pogledati sadržaj, ili pronaći dodatni sadržaj na vašem web-u, obavijestite posjetitelje da su otvorene rane prijave za vaš sljedeći event, kreirajte posebne akcije za vaše posjetitelje koji su prije bili na vašim eventima..
  3. Kreirajte poseban dodatni angažman na društvenim mrežama kreirajući hastag koji će nadići sam event. Potičite sudionika da pod njim objavljuju sadržaj u aplikaciji, te ga podijelite na društvenim mrežama.
  4. Povećajte sponzorske mogućnosti kreiranjem: bannera, notifikacija, stickera, kreativnih oglasa…
  5. Ne zaboravite, svaka aplikacija mora imati u sebi i mogućnost davanja informacija upravo vama! Kreirajte aplikaciju koja će vam dati podatke o sljedećem:
    1. Broj skinutih aplikacija
    1. Broj ljudi koji koriste aplikaciju
    1. Broj otvaranja aplikacije
    1. Broj viđenog sadržaja
    1. Broj otvorenih sponzorskih oglasa
    1. Broj viđenih govornika i njihovih predavanja
    1. Najposjećenija „akcija“ koju ste kreirali
    1. Broj označenih i pogledanih predavanja
    1. Najposjećenija predavanja itd.

Nadamo se da smo vam kroz ove članke pružili malo ideja kako ćete angažirati svoju sljedeću mobilnu aplikaciju i pustiti ju da radi za vas. Ne dopustite da angažman bude samo prazna metrika. Iskoristite angažmana na najbolji način, jer je upravo on ono što vaši posjetitelji traže i ono što vas razlikuje od konkurencije.

Primjer bodovanja aktivacije sudionika