fbpx
Održivi eventi,  Online i hibridni eventi,  Organizacija evenata,  Riznica_znanja

Povećajte angažman posjetitelja korištenjem mobilne aplikacije 2. dio

Nastavno na prošlotjedni članak, koji ako niste, možete pročitati OVDJE, i dalje nastavljamo prikazivati benefite mobilne aplikacije, ovog puta kroz sam tijek eventa. Zaista smatramo kako će se vrijednost aplikacije višestruko isplatiti ukoliko uložite malo vremena u nju, te od nje napravite vrijednog saveznika.

Kad je najbolje vrijeme za angažman sa sudionicima? Svakako na eventu. Čak i oni koji su se kasno prijavili i nisu imali priliku iskoristiti benefite koje ste pružili onima koji su se ranije prijavili, sad su vaša publika. Uz ideje za davanje bodova i gamefikaciju, koju smo započeli prošli put, ali ćemo nastaviti i ovog puta, donosimo vam još nekoliko benefita i savjeta koje možete iskoristiti na sam dan eventa.

  1. Najgore je sjediti na dosadnim predavanjima koja se sastoje samo od prezentacije govornika, zar ne? Upravo zato, postavite predavanja slojevito. Dopustite angažman sudionika usred predavanja kroz kratka pitanja ili kvizove koji upotpunjuju predavanje.
  2. Ne zaboravite da danas postoje brojne opcije kojima možete vidjeti live rezultate svojih kvizova i pitanja u predavanjima i na velikom ekranu na pozornici, tako da se posjetitelji osjete uključenijima u predavanje.
  3. Ukoliko je vaš event hibridan ili čak online, aplikacija može biti odličan alat za networking!
  4. Generirajte dodatan angažman na društvenim mrežama – dijelite objave ili networking sobe koje ste kreirali kroz mobilnu aplikaciju.
  5. Gameifikacija kreira pruža dodatni angažman a time i povećano zadovoljstvo, za sve one koji žele nešto više od vašeg eventa osim samih predavanja. Iskoristite tu činjenicu. Pretvorite vašu aplikaciju u mapu za skriveno blago ili u bonus aktivaciju koja će pružiti ono malo iznad svih drugih evenata i po čemu će se upravo vaš pamtiti.
  6. Koristite aplikaciju u svrhu koja je i vama bitna – neka sudionici počnu pratiti vaše poduzeće, sponzora, govornika.. Kreirajte jednu malu zajednicu oko svog eventa koja će se godinama vraćati
  7. Kreirajte lov na fotografije na svom eventu. Te slike možete koristiti i za društvene mreže, ali i za kreiranje dodatnog sadržaja po završetku eventa
  8. Personalizacija je zlato! Iskoriste to i kod kreiranja aplikacije. Ukoliko svojim developerima jasno izrazite što trebate i u kojem obujmu, vjerujemo kako će vas iznenaditi i raspametiti vaše posjetitelje.
  9. Kreirajte posebne grupe po kategorijama ulaznica. Kreirajte više sadržaja ili virtualnu turu po eventu za vaše VIP posjetitelje, pošaljite im brojne popuste i akcije namijenjene samo njima. Ali nemojte zaboraviti ni na druge skupine, da se ne osjećaju zapostavljeno samo zato što nemaju VIP ulaznicu.
  10. Kreirajte točke na eventu gdje će stati mali prijamnik. Kad posjetitelj prođe pored njega, doći će mu obavijest. Npr. Prijamnik je postavljena na info pultu. Kad posjetitelj stigne, vaša će mu aplikacija poslati poruku: Dobro došli na naš event!
Primjer bodovanja aktivacije sudionika