fbpx

Povećajte angažman posjetitelja korištenjem mobilne aplikacije 1. dio

Pričajući o održivim eventima, jedna od kategorija je komunikacija. Komunikacija uključuje internu komunikaciju u timu, ali i onu eksternu prema posjetiteljima. U tom kontekstu, spominje se i korištenje mobilnih aplikacija. Dosta čest slučaj je da one nisu jeftine i njihovu cijenu treba opravdati. Upravo iz tog razloga smo se odlučili na ovaj članak, koji će ići u 3 djela, kako bismo pokazali benefite korištenja mobilne aplikacije, te vam pokazali kako ponekad treba uložiti kako bi povrat bio još veći.

Prije eventa:

  1. Osmislite kvalitetan plan i marketing strategiju upravo za aplikaciju. Možda će vam se to činiti kao još jedna stvar na to-do listi, ali to je zaista puno više od toga. Kvalitetna strategija i plan će vam uštedjeti vrijeme i resurse, te će osigurati da se vaša mobilna aplikacija zaista i – koristi.
  2. Ne moraju samo vaši posjetitelji znati za aplikaciju. Uključite sponzore, izlagače i govornike u njeno korištenje. Dodajte info o njoj na svoj web, newsletter i društvene mreže. Ukoliko netko ne zna za nju, ne može ju koristiti, zar ne?
  3. Aplikacija mora biti napravljena na način da je svima prirodna za korištenje. Iako morate računati da ćete naići na one koji se neće snaći u aplikaciji. Upravo zato pripremite kratke upute i pošaljite im svima koji se prijave za vaš event, istaknite sve bitne stavke koje netko može koristiti.
  4. Instalacija aplikacije u ranoj fazi prije vašeg eventa može vam dati mnoge dodatne opcije koje ćete vi, ali i vaši sponzori svakako htjeti iskoristiti. Ukoliko vaši posjetitelji skinu aplikaciju prije eventa, dopustite im pristup sadržaju koji inače ne bi imali. To je nešto što će ih svakako zainteresirati. Pružite svojim posjetiteljima neku od sljedećih mogućnosti:
    1. Kreiranje personaliziranog rasporeda
    1. Kratak teaser predavanja ili pristup govornicima
    1. Mogućnost organizacije 1na1 sastanaka prije svih drugih
    1. Pregled liste posjetitelja
    1. Networking s drugim posjetiteljima
  5. Ne zaboravite iskoristiti aplikaciju za sve informacije koje imate za svoje sudionike. Svakako je lakše poslati obavijest kroz aplikaciju ili napraviti određenu izmjenu, nego slati brojne emailove u kojima se više nitko neće snaći kad vaš event dođe.
  6. Stvorite uzbuđenje za vašim eventom! Kreirajte neku vrstu nagradnog natječaja kroz sve tri faze vašeg eventa (prije eventa, za vrijeme i nakon eventa). Znanstveno je dokazano da će posjetitelji obratiti više pažnje na vaš event ukoliko su involvirani na neki način. U nastavku, ali i kroz svaki nastavak ovog članka, donosimo vam mali šalabahter kako to napraviti.
Primjer bodovanja aktivacije sudionika