Prije nekoliko tjedana, pokazali smo vam galeriju kreativnih poklona kojima ćete zasigurno oduševiti svoje klijente i poslovne suradnike. Danas smo se odlučili napisati vam potpuni vodič kako da planirate i pripremite poklone, kako bi bili spremni. Ovo su bazični koraci koje mi event manageri koristimo kod kreiranja poklon vrećica, te se nadam da će vam biti od velike pomoći.
1 Kreirajte plan
Kako bi kreirali plan, postavite si sljedeća pitanja:
- Kome šaljemo darove? Klijentima, zaposlenici, partnerima? Različite grupe zahtijevaju različito vrijeme, poruke i darove.
- Zašto im šaljemo dar? Postoji bezbroj razloga za darivanje: pokazati zahvalnost, produbiti ili izgraditi odnose, povećati prodaju, jer se to očekuje, itd. Provedite nekoliko minuta razmišljajući o tome “zašto”. Tako ćete svima olakšati proces.
- Budžet. Koliko novca trebamo potrošiti na darove? Niste sigurni koliko potrošiti? Razmislite koliko vam odnosi znače i koliko ste spremni uložiti u njih, ali i kolike su vam mogućnosti.
- Tajming. Kada želimo da pokloni stignu? 2021. je prožeta problemima u lancu opskrbe koji rezultiraju dužim rokovima isporuke, ograničenim zalihama i duljim vremenom isporuke. Kako se blagdani bliže, rokovi i dostupnost će se samo pogoršavati – sada je vrijeme za naručivanje!
- Interna odobrenja. Tko treba odobriti darove i/ili plaćanje?
2. Olakšajte si odabir poklona
– Odaberite kvalitetu. Neka vam ona bude nit vodilja.
– Kupujte po temama. Imate li korporativnu poruku, temu ili osjećaj koji želite prenijeti?
– Kupujte prema vrijednostima. Što vaša tvrtka podržava? Je li važno biti ekološki prihvatljiv, održiv, podržavati lokalna poduzeća i proizvode?
– Kupujte prema interesima. Ako znate interese primatelja, možete se usredotočiti na stavke i iskustva u kojima će uživati.
3. Istaknite se s tajmingom
Praznici su vrijeme za primanje poklona. Kako biste se istaknuli u gomili, odaberite darivanje nekoliko tjedana prije kako bi primatelji bolje doživjeli vaš poklon.
4. DIY vs. Napravljeni poklon paketi
Ovdje je veličina važna! Ako vam je potrebno samo 10 ili manje darova, obično je lakše pronaći/kupiti darove i poslati ih izravno vašim primateljima. Ako morate poslati desetke, stotine ili tisuće darova, partnerstvo s tvrtkom za darivanje uštedjet će vam vrijeme, novac i logističku glavobolju.
Korporativni darovi izvrstan su način da iskažete zahvalnost klijentima, partnerima i zaposlenicima. A uz malo planiranja, to može biti zabavan proces! Ne, stvarno, može!