Priznajmo, 2020. je bila godina puna događaja bez presedana i jedinstvenih izazova. Mnoga tržišta i industrije morale su se boriti jače nego ikad prije, dok su druga zabilježila snažan rast prodaje proizvoda i baze kupaca.
Ako smo išta naučili iz ovih uspona i padova, to je da ne možemo sasvim predvidjeti budućnost. Zbog toga bi tvrtke trebale učiniti sve što je u njihovoj moći da pojačaju svoju ambalažu i igru brendiranja – i usmjere se na uspjeh.
Što se tiče identiteta vaše robne marke, pakiranje je vaš ključ za komunikaciju s kupcima, dodavanje vrijednosti i izgradnju pozitivnog iskustva s vašom tvrtkom. Danas ćemo pogledati neke nove trendove koje možete iskoristiti da pojačate svoju igru i unaprijedite pakiranja na svom eventu.
- Pakiranje treba pričati priču
Svako vaše pakiranje ili brending na eventu – od akreditacija, bannera, poklon vrećica, personaliziranih foto kutaka i drugih stvari je tu zapravo da ispriča vašu priču. Budite kreativni i dopustite mu. Bitan je storrytelling – sad je trenutak da se fokusirate na njega.
- Personalizacija gradi veze
Ukoliko niste ponudili opciju personalizacije prema svom posjetitelju, kako će se on povezati s vašim brendom? Nikako. Imat će osjećaj da je dio samo još jedne priče koja će doći i proći. Upravo zato je na vama da stvorite to personalizirano iskustvo kroz personalizirajuće dijelove.
- Eliminacija nepotrebnih troškova i smanjivanja potrebnih polica u skladištu olakšava budžete
Budimo realni – u ovom trenu svi tražimo načine kako smanjiti troškove koje možemo izbjeći. Fokusirajte se na stvari koje su zapakirane na način da štede mjesto, stvari koje su manje ili jednostavno naručujte količine koje su vam zaista potrebne. Utjecaj na budžet će svakako biti vidljiv.
- Exe-catching ambalaža može učiniti razliku
Takva ambalaža, ne samo da će vas odvojiti od drugih, već će svi htjeti ono što nudite na svojim eventima. Ljudi će vas i nakon eventa pitati za nešto što im se svidjelo, a naravno da će na vama biti samo da to pokušate nadmašiti sljedeće godine. 😊
- Održivost uvijek pobjeđuje
Kako bi Eventful bio Eventful, a da tu ne spomene održivost. Nemojte zaboraviti, fokus uvijek stavite na održivost, čak i u trenucima kad vam se to čini nemoguće. Potaknite svoje dobavljače i partnere da i oni počnu razmišljati u tom smjeru, te ćete svakako učiniti utjecaj za koji niste ni znali da možete.