fbpx
Organizacija evenata

Savjeti za kreiranje manjih networking evenata i konferencija

Svjesni smo trenutne situacije i brojki koje iz dana u dan rastu, te novih mjera koje očekujemo neprestano. S druge strane, svjesni smo kako ljudima nedostaju druženja i bilo kakva vrsta evenata i susreta. Upravo zato vam donosimo nekoliko savjeta kako organizirati i izvući najbolje što možete iz malih evenata:

1. Iskoristite vanjski prostor.

Iako je kasni datum, razmislite o događanju koje možete organizirati istovremeno u unutarnjem i vanjskom dijelu. Stavite dio postave eventa na vanjski prostor, dio na unutarnji ali istovremeno pratite prognozu i prilagodite se vremenu. Iako vam se to možda čini kao puno posla i stresa, vjerujte nam, na kraju vas može iznenaditi sam rezultat eventa.

2. Uredite prostor za sigurni boravak.

Situacija u kojoj šest do 10 sudionika sjede jedan do drugoga za stolom dok jedu i razgovaraju o eventu možda je, za sada, stvar prošlosti. Želite da se gosti osjećaju sigurno i ugodno kako bi mogli razgovarati bez brige da će se možda razboljeti.

Iako su zdravlje i sigurnost glavni prioritet, razgovori bi se mogli odvijati i virtualno ako osobno okruženje ne dodaje vrijednost iskustvu, stoga razmislite i o vrsti događaja koje organizirate.

3. Poštujte preferencije.

Trenutno svi imaju različite razine udobnosti. Za neke je samo prisustvo osobnom događaju veliki korak. Predlažemo korištenje narukvica označenih bojama kako polaznici ne bi morali objašnjavati svoje preferencije za angažman i distanciranje. Na primjer, crvena znači držati se na udaljenosti. Žuta znači da je nekakav osnovni kontakt u redu, a zelena znači da su rukovanje i zagrljaji dobrodošli. Oni također mogu staviti svoje preferencije na trakicu, a organizatori bi to trebali izraditi u znakove i pismo kako bi svi znali poštivati ​​želje.

4. Neka hrana bude na jelovniku.

Iako gosti moraju skinuti maske da bi jeli, to ne znači da biste trebali odbaciti dio s hranom iz programa. Pružanje obroka stvara osjećaj zajedništva i pomaže da se ljudi potaknu na razgovor.

Obroci u kutijama postali su oslonac pandemijskih okupljanja, profesionalnih ili osobnih. To gostima omogućuje da uzmu svoj obrok, sjednu i koriste pribor koji su samo oni dotakli.

5. Neka bude kratko.

Tipični događaji poslije radnog vremena često su odlazili do kasno u noć, a posjetitelji su nastavili razgovor u hotelskim predvorjima i barovima. Vremena su se promijenila i najbolje je da stvari budu kratke i slatke ovih dana. Jedan sat je dovoljan ako je kvalitetno utrošen.

Pandemija je natjerala organizatore događaja da se zamisle, a potreba za kreativnošću se nastavlja čak i s više cijepljenih ljudi. Iako je drugačije, pažljivo planiranje i izvođenje mogu donijeti slične – ako ne i bolje – rezultate jer sudionici imaju koristi od dubljih razgovora o intimnijim poslovima.