fbpx

PR strategije za promociju događanja

Učinkovita digitalna promocija može izravno utjecati na uspjeh vašeg događaja i može vam pomoći da uspostavite pouzdanu reputaciju kod velike publike. U ovom ćemo članku podijeliti najnovije digitalne PR strategije koje možete koristiti za promoviranje vašeg sljedećeg događaja.

Optimizirajte svoju web stranicu događaja

Prvi korak u vašoj strategiji online promocije je optimizacija vaše web stranice. To će povećati angažman i pomoći vam da doprete do šire publike s vijestima o vašem događaju. Bez obzira jeste li odlučili organizirati svoj događaj virtualno ili uživo, važno je da vaša publika može saznati detalje na vašoj web stranici.

Predlažemo da napravite posebnu stranicu događaja na vašoj web-lokaciji koja detaljno opisuje sve informacije koje vaša publika treba znati, kao što su lokacija događaja, vrijeme početka, cijena ulaznica i sve ostalo što smatrate relevantnim. Možda biste željeli pružiti i odjeljak s čestim pitanjima u kojem posjetitelji mogu dobiti odgovore na svoja pitanja.

Stvorite zanimljiv sadržaj

Ništa ne govori o digitalnoj promociji događaja kao zanimljiv sadržaj. Istina je da se svi bavimo različitim vrstama sadržaja. Neki ljudi vole čitati članke dok drugi vole gledati videozapise. Stoga preporučamo stvaranje raznih vrsta sadržaja kako biste privukli i uključili široku publiku.

Ako niste sigurni kako stvoriti zanimljiv sadržaj ili kakvu vrstu sadržaja stvoriti, evo nekoliko ideja: infografike, videozapisi, slike, epizode podcasta i još mnogo toga.

Iskoristite svoj potpis e-pošte

Ovo bi moglo zvučati kao neobičan prijedlog, no vaš potpis e-pošte može biti izvrsno mjesto za promociju vašeg događaja (ako je dobro napravljen). Zanimljiv potpis e-pošte koji lijepo promovira vaš događaj može pobuditi zanimanje vaših primatelja e-pošte i potaknuti ih da kliknu na vašu web stranicu kako bi saznali više.

Promovirajte na društvenim mrežama

Društveni mediji jedan su od najboljih promotivnih alata koje imate na raspolaganju. Za početak, potpuno je besplatan i izvrstan je način za stvaranje angažiranog pratitelja i stvaranje zamaha za vaš sljedeći događaj. Ako ste aktivni na društvenim mrežama, možete stvoriti lojalnu zajednicu i promovirati svoj događaj što je šire moguće. Više od 4,62 milijarde ljudi koristi društvene mreže i bavi se njihovim sadržajem. Dakle, vaši kanali na društvenim mrežama predstavljaju savršenu priliku da dosegnete širu publiku i dramatično povećate broj sudionika na vašem događaju.