fbpx

Odabir izvođača na eventu

Od gala večera do konferencija, preko raznih festivala, glazba je integrirani dio svakog eventa. Razlog tome je činjenica da glazba pomaže stvoriti povezanost s publikom te stvaranje pojačanog pozitivnog doživljaja eventa. Kako bi se stvorila pozitivna sinergija brenda, izvođača i samog eventa, zapravo treba zadovoljiti nekoliko koraka da cijela priča uspije jer ponekad izvođač koji je odličan za jedan event, nije i za neki drugi.

Prilagodba izvođača eventu

Ono što je izrazito bitno kod odabira izvođača za pojedini event je svakako vrsta eventa i prilika. Naravno da se neće dogoditi slučaj da na gala večeri imate rock sastav, stoga uzmite u obzir posjetitelje i atmosferu prije nego li uopće krenete razmišljati kojeg izvođača želite bukirati. Uvijek stavljajte na prvo mjesto doživljaj posjetitelja te okruženje koje želite stvoriti odabirom izvođača.

Demografija posjetitelja

Nakon što odlučite koju vrstu izvođača želite za svoj event, bitno je provjeriti odgovara li njihova publika demografiji vaših posjetitelja. Najlakši način kako to provjeriti su svakako društvene mreže. Istražujte i iskoristite besplatne alate koji vam se pružaju!

Odabir izvođača

Kod planiranja izvođača na eventima, obično je prvi korak pregled izvođača koji su trenutno popularni. Naravno ne treba niti spominjati kako izvođači koji su popularniji mogu privući publiku koja možda ne bi niti posjetila pojedini event ali i medije koji će možda htjeti i više promovirati pojedini event zbog izvođača. Druga opcija je odabrati izvođača koji je potencijalna velika buduća zvijezda, što će se pokazati definitivno dobar izbor za evente koji ciljaju na mlađu populaciju. Tko zna, možda takav izvođač postane popularan nakon vašeg eventa pa samim time imate i dodatnu vrijednost u medijima!