Networking je jedan od razloga zašto posjetitelji pojedinog eventa dolaze na taj isti event. U doba pandemije kad su eventi bili stvarno rijetkost, kad smo se skrivali iza ekrana, u doba kad je bilo normalno imati ugašenu kameru za vrijeme eventa, izgubili smo tu komponentu networkinga i komunikacije s drugim ljudima. Nekima je komunikacija s drugim ljudima u potpunosti prirodna, ali za one koji se osjećaju malo zahrđalo, donosimo nekoliko ideja za organizatore kako da im pomognu na sljedećim eventima:
1. Budite kreativni kako bi pomogli sudionicima pronaći zajedničku temu
Sve popularniji način da nagovorite goste na razgovor je da ih zamolite da odgovore na pitanja prije nego što uopće stignu na mjesto. To možete učiniti na primjer da sudionici odaberu sedam osobnih interesa s opsežnog popisa na predlošku specifičnom za događaj. Ti se interesi zatim ispisuju na etikete s imenima, majice ili akreditacije i nose na eventu, što dovodi do trenutnog pokretanja razgovora dok gosti uče nešto jedni o drugima.
2. Razmišljajte strateški i pitanjima i pozivima za razgovor.
Naravno, neće svako pitanje potaknuti goste da se angažiraju na smislen način. Jedna stvar koju neki organizatori zaboravljaju je da morate biti logični u olakšavanju povezivanja – upiti poput ‘pronađi nekoga u crvenom’ neće potaknuti razgovor. Jedan od najboljih ledolomaca koje neki organizatori koriste je ‘Dvije istine i laž’. To je savršen način da upoznate nekoga i automatski omogućuje da razgovor postane osoban.
3. Pretvorite svakodnevne predmete u prilike za razgovor.
Osim uključivanja nečijih interesa na njihovu oznaku s imenom, drugi uobičajeni predmeti – poput šalica za kavu – također mogu biti izvrstan način da potaknete goste na razgovor. Svi na eventima piju kavu ili čaj, pa zašto ne bi tako obične predmete kao šalice pretvorili u alat za pokretanje razgovora?
4. Kreirajte znakove koji izazivaju razgovor.
Aktivne oznake temeljene na pitanjima također se mogu koristiti za pokretanje razgovora., Zašto ne bi svoje izlagače ili dobavljače uključili u planiranje takvih znakova? Ako je događaj kreiran na način da je na njemu hrpa izložbenih štandova, promovirajte svaki štand na način da kreirate znak na kojem piše ‘pitaj me za X’ koji ljudima koji bi prolazili odmah dao nešto o čemu bi mogli razgovarati na izložbenom prostoru.
5. Ponudite trenutke iznenađenja i oduševljenja.
Kao što organizatori događaja znaju, malo stvari ima veći utjecaj od nekih neočekivanih elemenata. Dodavanje elementa iznenađenja za cilj ima, ne samo da privlači goste i potiče dijeljenje na društvenim mrežama – ono također čini događaje pamtljivijim i može potaknuti goste da se zbliže zbog zajedničkog “je li se to upravo dogodilo?” trenutka.