Pošto sam i sama milenijalka, vjerujem da je teško event managerima osmisliti nešto što do sad nije viđeno, a da će zadržati pažnju nas milenijalaca, nešto dovoljno atraktivno da će nas natjerati da to podijelimo s našim prijateljima i sadržaj dovoljno kvalitetan da nas natjera da I sljedeće godine želimo doći na takav event.
Koji su ključni elementi koje milenijalci traže u događajima?
Milenijci žele biti uključeni u sve aspekte događaja. To znači da ne morate sjediti u stražnjim redovima jer imaju juniorsku titulu ili manje godina iskustva. Milenijci također žele digitalnu integraciju, manje PowerPoint prezentacija, više videa i više sveobuhvatne interaktivnosti.
Koja je glavna razlika između dolaska do publike generacije Z u usporedbi s milenijalcima?
Generacija Z su mlađi od milenijalaca, u nekim slučajevima i 15 godina mlađi, pa su na samom početku karijere. Istraživanja pokazuju kako milenijalci žele izvući najviše iz događanja koja posjećuju, te koriste tehnologiju za povezivanje s ljudima i resursima na događajima i interakciju koja pokreće nove veze – kako vjerojatno znaju manje ljudi na događaju od ostalih generacija. Gen Z osvrće se na druge platforme društvenih medija, poput Snapchata, a ne Facebooka, što mijenja vrstu digitalne interakcije koju žele stvoriti tijekom događaja.
Koji je najbolji način da event manageri dođu do milenijalaca na konferencijama i sastancima?
Prema istraživanju, najbolji način dopiranja do milenijalaca je stvaranje temelja za sjajan događaj prije nego što se događaj dogodi. To uključuje video zapise, behind-the-scene suradnje i izgradnju uzbuđenja zbog događaja prije nego što se on dogodi. Također, milenijalci žele da događaj bude prilagođen njima, kad je to moguće, te da im pružimo mogućnosti da pronađu sadržaj i zapise koji zadovoljavaju njihove specifične potrebe, uključujući karijeru i životni stil. Milenijci žele govornike koji su visoko energični, privlačni i koji ih uvlače u svoje poruke, umjesto tradicionalnih teških PowerPoint prezentacija s nekim za govornicom.
I na kraju, ono što je bitno milenijalcima – nastavak razgovora nakon događaja je ključan tako da sav sjajni sadržaj ne nestane, već pokreće angažman, entuzijazam i akciju kad se svi vrate na posao. Često se tu radi o snimljenim video zapisima i stvoranju drugog sadržaj koji je posebno osmišljen za prikazivanje prije i nakon događaja, uključujući razgovore uživo poslije događaja.