fbpx
Organizacija evenata

9 savjeta kako privući pažnju medija

Bez obzira jeste li organizator događaja koji želi povećati medijsku pokrivenost svojeg eventa ili se bavite PR-om za agenciju za organizaciju evenata, upotrijebite ove savjete kako biste dobili medijsku pokrivenost koju zaslužujete.

Raščistimo jednu stvar: u redu je željeti medijsku pokrivenost o svom teškom radu! Iako možda nije na dnevnom redu svakog organizatora ii dizajnera vidjeti svoje kreativne ideje tiskane u časopisu ili prikupiti preglede stranica na online medijskim stranicama, za neke je – i to je OK.

Ako spadate u potonju kategoriju, evo nekoliko savjeta koji će vam pomoći da vas objave u medijima koji pokrivaju događaje svih vrsta.

1. Vrijeme: Vaša bi prezentacija trebala biti relevantna upravo sada.

Prije svega, obratite pažnju na “3 T medija”, a to su vrijeme, tema i ciljanje. Počnite s odabirom vremena: Prilikom predstavljanja priče, trebao bi postojati jasan odgovor na “Zašto sada?” Zašto bi čitatelji trebali znati za ovo upravo sada? Ako posebno predstavljate događaj, učinite to prije ili odmah nakon njega kako biste bili sigurni da je pravovremeno za izvještavanje.

2. Tema: Osigurajte da se tema ili kut gledanja uklope u postojeću pokrivenost medija.

Prije nego što kontaktirate medij, upoznajte se s vrstom sadržaja i pokrivenošću koju on pruža. Hoće li se tema vaše priče uklopiti u njihovu ciljanu skupinu i biti joj zanimljiva? Vidite li izvješćivanje o sličnim pričama ili događajima? Također, obratite pažnju i na zanimljivost tematike i priče koju dijelite s njihovom ciljanom publikom. Što je tema zanimljivija i aktualnija, veća je vjerojatnost da ćete probuditi interes medija.

3. Ciljanje: Pojasnite kako bi priča posebno koristila čitateljstvu stranice ili publikacije.

Ako je prezentacija pravovremena i ima temu koja je relevantna za čitatelje medija, sljedećih nekoliko pitanja na koja treba odgovoriti je: Bi li čitateljima bilo stalo? Kako bi im to koristilo? Postoje li ključni zaključci iz priče i razlikuju li se od onoga što je već objavljeno? Sva ta pitanja pomoći će vam da odlučite koliko ste relevantni za određeni medij na koji ciljate, te hoće li medijsko pokroviteljstvo ili partnerstvo koristiti vama kao organizatoru ali i mediju. Ne zaboravite, zadovoljstvo mora biti obostrano.