fbpx

9 savjeta kako privući pažnju medija

Bez obzira jeste li organizator događaja koji želi povećati medijsku pokrivenost svojeg eventa ili se bavite PR-om za agenciju za organizaciju evenata, upotrijebite ove savjete kako biste dobili medijsku pokrivenost koju zaslužujete.

Kroz protekla 2 tjedna smo prošli već čak 6 savjeta vezanih uz ovo područje. U ovom članku zaključujemo ovu seriju savjeta, te vam donosimo dodatna 3 savjeta + jedan gratis savjet.

1. Nastavite s predstavljanjem—ali znajte kada je vrijeme da prijeđete na sljedeću medijsku kuću.

Privlačenje pozornosti urednika nije uvijek situacija “gotova stvar”, stoga igrajte igru ​​brojeva i nastavite predlagati nove ideje – osim ako vam urednici ne kažu drugačije. Ako to učine, moguće je da je vaš sadržaj prikladniji za drugu medijsku kuću jer ne postiže “temu” ili “ciljanje” koje traže. Pogotovo ako vaše priče nikada ne dohvate mediji o kojima neprestano pišete, procijenite postižete li 3 T medija za tu medijsku kuću. Ako ne, provjerite je li neka druga stranica ili publikacija bolje prikladna za vašu priču ili događaj.

2. Budite strpljivi!

Urednici primaju puno prijedloga i e-poruka, stoga im dopustite nekoliko dana da pregledaju vaš prijedlog prije nego što nastave ili odustanu od vaše priče. Vjerojatno je da interno raspravljaju o priči sa svojim timom kako bi utvrdili kako bi se vaša informacija ili event mogao pretvoriti u cijelu priču, tko će je napisati i kada će biti objavljena, među ostalim detaljima.

3. Ostavite svoj ego po strani.

Ljudi ponekad pretpostavljaju da urednici medijskih kuća usmjerenih na industriju znaju za svaki događaj. To nije nužno istina. Mediji se oslanjaju na PR stručnjake i organizatore da ih obavijeste o takvim stvarima, a ako mogu i napraviti priču iz toga, to je samo dodatni benefit. Zato ne budite lijeni, i pošaljite barem mailove medijima kako bi bili sigurni da su upoznati s vašim radom.

Bonus savjet: ostanite povezani!

Najbolji i najlakši način da ostanete u tijeku s temama koje mediji obrađuju je da ostanete povezani s njima putem društvenih medija, biltena itd. Možda i oni inspiriraju vas za vaš slijedeći event, tko zna. 😊