Bez obzira jeste li organizator događaja koji želi povećati medijsku pokrivenost svojeg eventa ili se bavite PR-om za agenciju za organizaciju evenata, upotrijebite ove savjete kako biste dobili medijsku pokrivenost koju zaslužujete.
Prošlog tjedna smo vam dali prva tri savjeta, ali ne brinite, za vas smo pripremili još 6. Oni koji su već spomenuti odnose se na 3T medija – vrijeme, tema i ciljana skupina. Danas vam donosimo nova 3 savjeta koja možete primijeniti prvom prilikom.
1. Olakšajte uredniku da vizualizira priču i vidi relevantnost
Navedite priču i vjerojatnije je da će biti objavljena – uključujući pojedinosti o organizatoru/klijentu/dobavljačima kada je primjenjivo, datume događaja, lokaciju događaja, ključne zaključke (što drugi mogu naučiti iz ovoga). Ukoliko ciljate na digitalne kanale, urednici vjerojatno rade u kratkim rokovima, često objavljujući priče u samo nekoliko dana. Dakle, što se manje pokušava utvrditi uklapa li se priča u njihov sadržaj, to bolje. Osim predstavljanja događaja za pokrivanje, urednici često traže stručnjake za predmetne teme koje će citirati za priče, tako da ih također možete predložiti za teme koje su vam najpoznatije i o kojima vam je najlakše govoriti.
2. Pošaljite slike!
Iako nam je kao organizatorima ali vjerujemo i urednicima to teško reći, ljudi više ne čitaju kao prije! Zbog toga sjajne slike doista pokreću priču i duže zadržavaju pozornost čitatelja. Nadovezujući se na prethodni savjet za slanje fotografija za urednike, učinite to tako što ćete priložiti nekoliko uzoraka slika u svojem mailu ili čak poslati putem cijele Dropbox veze (ne zaboravite osigurati da imate dopuštenje za dijeljenje ovih slika i uključivanje zaslužni fotograf, ako je primjenjivo). Ako se odlučite na tiskanu publikaciju, morat ćete imati dostupne slike visoke razlučivosti. Slika visoke razlučivosti je 300 dpi; dok su online slike obično 72 dpi.
3. Ponudite ekskluzivni sadržaj ili svježe poglede na prethodno objavljen događaj.
Ako svoj događaj ili priču predstavljate većem broju medija, posebno nakon što je već objavljena, ponudite drugačiji kut koji još nije obrađen, a urednici će ga vjerojatnije prihvatiti. Ni vama nije zanimljivo čitati isto PR priopćenje na više portala i u više medija, zar ne? Potrudite se, kreirajte više sadržaja i mediji će vam svakako biti zahvalni, te će cijeniti vaš dodatni trud. Tko zna, možda vas upravo zbog toga odluče uključiti u svoju sljedeću objavu.