Organizacija evenata

7 navika uspješnih event managera

Po mnogim statistikama, posao event managera je jedan od 10 najstresnijih poslova na svijetu i to ne bez pokrića. Samo nekoliko drugih karijernih puteva traže od jedne osobe da bude “Katica za sve” – kreativni unutar budžeta, s pažnjom usmjerenom na logistiku, uz to da ostane super organizirana, uz duge radne sate, održavajući klijente sretnima i to sve kroz inovativna i čarobna okupljanja. Upravo iz tog razloga, event manageri su bili primorani usvojiti navike koje će imati pozitivan utjecaj na njihovo zdravlje ali i bolji privatni i profesionalni život.

Redovito vježbaju i meditiraju

Dnevna baza uspješnih event managera je vrijeme za njih u kojem će se posvetiti sebi i vježbati i/ili meditirati, te se tako pripremiti za uspješan dan. To je dio dana koji nije podložan promjenama, i oni to znaju. To je vrijeme koje ih čini boljima i koje ne bi trebali zanemariti. Kroz vježbanje će izbaciti nakupljeni stres ali ono će im i pomoći za cjelodnevno stajanje/hodanje/trčanje za postizanje raznih zadataka.

Znaju kako se opustiti i napuniti baterije

Svatko ima svoj način opuštanja bilo da je to ustajanje sat vremena kasnije nego inače uz budilicu, određena jutarnja rutina ili odlazak na kavu ili ručak s prijateljima. Važno je znati se opustiti, pogotovo nakon cjelodnevnog ili višednevnog  eventa za vrijeme kojih nas je držao adrenalin koji je popustio kad su oni završili. Odlazak u prirodu, kupnja ili odlazak u spa centar, svakako su neke od opcija kako najuspješniji event manageri pune svoje baterije.

Uvijek obraćaju pažnju na inspiraciju

Inspiracija je svuda oko nas. Najčešće se na nju naiđe slučajno i u okruženju za koje ne očekujemo da će nam je pružiti ali je bitno prepoznati ju i potencijalno ju znati iskoristiti u sljedećem planiranju eventa.

Oslanjaju se na tehnologiju, ali i znaju kad odložiti mobitel

Naravno da je jedna od najbitnijih stvari za svakog event managera njegov planer koji se zasigurno nalazi u svim njegovim uređajima i sinkronizira svakom promjenom. Ali važno je znati odložiti mobitel ponekad i posvetiti se drugim stvarima koje će nas napuniti za poslove koji dolaze.

Na dan eventa se pripremaju temeljito – i znaju kad se prepustiti

Ona izreka „Ako plan A ne uspije, postoji još 29 slova abecede“ je svakako točna za event managere. Oni će imati plan A, zamjenu za plan A, backup opciju za plan a i tako još nekoliko slova abecede. Bitno je da smo sigurni da smo pokrili sve moguće varijante (vjerujte perfekcionistu koji progovara iz mene) ali još bitnije je da ste svjesni da ste sve napravili što je u vašoj moći i jedino što možete je – prepustiti se.

Okružuju se pozitivnim i vrijednim ljudima

Od suradnika, prijatelja pa do obitelji, uspješni event manageri su okruženi pozitivnim i vrijednim ljudima. Možda zvuči grubo, ali nemaju vremena za lijene ljude koji po cijele dane samo prigovaraju i puni su stresa. Ljudi se hrane tuđom energijom te je event managerima potrebna pozitivna energija, jer negativne energije i stresa imaju napretek u poslovnim situacijama u kojima se ponekad nađu.

Slave male pobjede i uvijek pohvale svoj tim

Male pobjede su bitne jer one vode do velike. Ponekad je teško vidjeti male pobjede ali one su bitne za očuvanje pozitivnog stava i duha. Uz male pobjede, bitno je da vaš tim vidi da ih cijenite. Ponekad i najmanja gesta ili riječ može pogurnuti vaš tim preko granice da naprave ono za što su mislili da nemaju snage ili mogućnosti.