Dan je vašeg virtualnog događaja, ljudi su se počeli prijavljivati i predstava samo što nije počela. Sada imate 5 minuta svoje prezentacije i pozornost vam odvlači brojka na zaslonu: stopa pojavljivanja od 19%. Zvuči poznato? Ne brinite, svima nam se dogodilo.
Pompa za virtualnim događajima je prestala, kalendari ljudi su prepuni virtualnih sastanaka koji kreću jedan za drugim, a prisustvovanje još jednom događaju ponekad može djelovati iscrpljujuće.
Iako je nevjerojatan osjećaj razgovarati s ljudima i podijeliti čašu vina nakon uvodne riječi, ljudi su navikli kliknuti gumb da bi se pridružili. Ići automobilom ili javnim prijevozom i preskočiti večeru sa svojom djecom sasvim je druga obveza. Ali što ako vam kažem da postoji znanost iza dobivanja ljudi na sjedalima ili očiju na ekranu?
Osim što je očito da imate vruću temu i izvrsne govornike, evo 4 marketinške taktike događaja koje će povećati vašu posjećenost događaja:
Mikro-obveze
Načelo predanosti izjavljuje da ljudi imaju duboku potrebu da budu dosljedni. Drugim riječima, natjerajte ih da prvo poduzmu mikro korake i oni će se pojaviti. Na primjer, zamolite ih da popune svoj profil, prihvate pozivnicu iz kalendara, odgovore na pitanja prije događaja, pridruže se vašoj online zajednici, sudjeluju u vašem povezivanju prije događaja… Jeste li organizator događaja koji se plaća? Zatim se udobno smjestite i uživajte u margariti, plaćene ulaznice su sveti gral mikro-obveza. Ali nisu svi događaji jednaki i ako želite da ostanu dostupni svima, zašto ih ne biste (mikro) organizirali naplaćujući simboličnih 5 USD?
Društveni dokaz
Nema ništa bolje od osjećaja da netko cijeni vaš trud. Odgovor vašeg kolege na vašu Slack poruku ‘Ideš li?’ može biti razlika između ghostinga ili pojavljivanja. Mi planeri to znamo, ali ne znamo kako pojačati njegov učinak. Sudionici, govornici i izlagači mogu podijeliti svoje sudjelovanje na društvenim mrežama u samo nekoliko klikova, što planerima daje pristup potpuno NOVOJ publici. Uostalom, 92% potrošača vjeruje preporukama ili preporukama ljudi koje osobno poznaju. Zato potaknite svoje govornike na ovakve postupke.
Autoritet
Jeste li skloni vjerovati ljudima koji nose odijela ili uniforme? To je zbog principa autoriteta. Ljudi se uzbude kada gostujuće govornike smatraju autoritetima u svojim područjima stručnosti. Hoće li se prijaviti za vaš događaj? Da! Hoće li se pojaviti i imati priliku upoznati ih? Možete se kladiti.
Reciprocitet
Zašto vam restorani daju bombone uz račun? Da, imate lijep osmijeh. Ali oni također razumiju moćno načelo uvjeravanja: reciprocitet. Ispostavilo se da smo svi mi spremni uzvraćati usluge i ponašati se prema drugima onako kako se oni ponašaju prema nama.
Dakle, koje vrste ‘slatkiša’ mogu vaše registrirane sudionike pretvoriti u stvarne sudionike?
Evo nekoliko ideja:
- Sadržaj, sadržaj, sadržaj. Hoće li dobiti snimku? Nudite li predloške, formulare koje mogu koristiti, e-knjigu? Nemojte stati kad vaš događaj završi. Mobilizirajte svoje govornike da podijele svoje govore na društvenim mrežama. Vaš prenamijenjeni sadržaj postaje glavni materijal za povećanje publike ili posjetitelja za vaš sljedeći događaj.
- “Besplatna pića? Ne.” Rekao je nitko, nikad. Obavezna oprema za IRL događaje.
- Idite dalje od predavanja i ugostite iskustva koja oduševljavaju. DJ uživo, profesionalni MC, magic show, photobooth, degustacija vina/piva/sira,… Ljudi vole iznenađenja.
- Zaboravite brendirane olovke i USB ključeve, vrijeme je za kreativnost: brendirane igračke za mačke ili pse, lopte za ublažavanje stresa, šaljive čarape, mala uredska biljka,…
Primijenite ove taktike posjećivanja događaja od danas i pretvorite “Nadam se da ću uspjeti” u “Bit ću tamo”.