Online događanja koja su dostupna diljem svijeta danas su naša svakodnevnica. Događaj koji se možda organizira 2.000, 3.000 ili čak 5.000 km dalje, dostupan vam je samo jednim pristiskom gumba na vašem mobitelu ili laptopu. No, kako zapravo kreirati hibridan event da on bude i uspješan? Donosimo nekoliko prijedloga u nastavku:
Kreirajte buzz prije događaja kako biste pripremili publiku za događaj
Izgradnja uzbuđenja s vašom internetskom zajednicom prije događaja dobro je utrošeno vrijeme. Organizirajte natjecanje na društvenim mrežama prije konferencije koje će podići veliku svijest o vašem događaju. To će omogućiti sudionicima da se oduševe prije samog početka. Otiđite i korak dalje – da bi saznali jesu li pobijedili, sudionici se moraju uključiti u događaj.
Odvojena iskustva za virtualne i on-site sudionike
Uistinu postoje dvije odvojene publike koje pokušavate angažirati tijekom hibridnog događaja. Morate stvoriti različita iskustva za oboje jer su u različitim okruženjima. Upravo zato se potrudite, i odite korak dalje. Nije isto ako imate wine tasting na lokaciji ili online. Da, jednostavan primjer, ali na njima je uvijek najjednostavnije prikazati stvarno stanje situacije. Kreirajte različite angažmane, načine na koji se publika može povezati ali i kreirajte situacije za networking koje će vaši posjetitelji obožavati.
Uložite u moderatora
Ako se vratite i pogledate nešto na zahtjev, možda upravo gledate tu određenu sesiju. Ali za iskustvo uživo, kada želite da ljudi budu angažirani, dobar moderator učinit će čuda. Povezivanje s publikom koja je na lokaciji i online, smanjenje razlike između obje publike ili samo upućivanje online publike što se događa u dvorani – dobar moderator može pretvoriti u izvrsno iskustvo za obje publike.