19. Iskoristite značajke u aplikaciji za događaje umjesto tiskanog materijala
Osobni događaji tradicionalno se oslanjaju na papir i jednokratne oblike komunikacije, kao što su ispis bannera i znakova, papirnatih brošura, posjetnica td. Ovdje je mali popis stavki koje možete prebaciti s tradicionalnog ispisa na unutar aplikacije:
- Interaktivni digitalni raspored i karta: umjesto da natjeraju sudionike da koriste papirnate karte ili prolaze kroz beskrajne privitke e-pošte kako bi pronašli kamo idu dalje, oni mogu jednostavno pronaći ono što traže u aplikaciji.
- Digitalne brošure: Umjesto masovnog tiskanja rasipnih brošura, usredotočite se na digitalne brošure i neka sadrže ugrađene veze kako bi potencijalni kupci mogli biti odmah usmjereni na proizvode koje žele kupiti. Umjesto izbacivanja starih brošura, digitalna brošura se može redovito ažurirati kako bi vaše informacije bile ažurne i relevantne za potencijalne kupce.
- Skenirajte QR kodove: QR kodovi mogu pomoći u pojednostavljenju procesa prijave vašeg događaja, omogućiti potencijalnim kupcima da skeniraju QR kod proizvoda i odmah ga kupe (ili ga pohranjuju za kasnije), preuzmu brošure, e-knjige ili bilo koji drugi sadržaj za preuzimanje.
- Označavanje i registracija u aplikaciji: Umjesto da gubite vrijeme i novac na jednokratne akreditacijje i sustave registracije, imajte sve na jednom mjestu. Time se pojednostavljuje proces registracije i prijave, kao i smanjuje otpad koji se može proizvesti na vašem događaju s plastičnim futrolama za akreditacije ili naljepnicama.
- Digitalne ulaznice i program: Imati pristup ulaznicama za predavanja i programu na dlanu nije samo zgodno, već je i bolje za okoliš.
20. Dodajte naknadu za povlačenje ugljika u svoj postupak registracije
Uključite izbornu naknadu tijekom procesa registracije koja će potaknuti sudionike da nadoknade svoje emisije ugljika i kupe svoje naknade za ugljik. Ako je moguće, bilo bi još bolje da ovu naknadu uključite u cijenu njihove registracije kako biste smanjili bilo kakvu zabunu od strane vaših sudionika.
21. Uključite zahtjeve za održivost u ponude i ugovore o kojima pregovarate
Kad dođe vrijeme za kreiranje ponuda i pregovaranje o ugovorima za vaš događaj, svakako uključite klauzulu o preferencijama održivosti. To će vašim dobavljačima jasno dati do znanja da je održivost jedan od vaših glavnih prioriteta i da nemate nju može utjecati ili pokvariti vašu odluku da poslujete s njima.
Kada prolazite kroz ugovore, također provjerite jesu li zahtjevi održivosti izričito uključeni kako ih ne biste u posljednji trenutak morali uključiti. Ako ih uključite od početka pregovora, trebali biste biti u mogućnosti pronaći isplative opcije i izbjeći potencijalno veliku naplatu dobavljača u posljednjem trenutku.
Na kraju, ali ne i najmanje važno, pobrinite se da vaši dobavljači i dobavljači pokažu neku vrstu dokaza za sve tvrdnje o održivosti koje iznose. U redu je da tvrtka kaže da prakticira održivost jer reciklira aluminijsku limenku ili dvije, ali to nije ono što tražite. Ako tvrtka daje značajna obećanja o svojim praksama održivosti koja mogu utjecati na vašu odluku da poslujete s njima, za to moraju postojati dokazi.
22. Provjerite svoje sponzore događaja
Kad tražite sponzore, uzmite u obzir njihov utjecaj na okoliš i predanost održivosti. Odvojite vrijeme za istraživanje tvrtki prije nego što ih kontaktirate kako biste utvrdili njihov doprinos čišćem svijetu. Pitajte: jesu li njihovi proizvodi i poslovna praksa ekološki prihvatljivi? Jesu li bili upleteni u skandale koji uključuju ilegalno odlaganje otpada ili onečišćenje okoliša?
Svoju potragu možete započeti kontaktiranjem tvrtki koje su aktivno uključene u zeleni sektor. Potražite tvrtke koje se bave obnovljivom energijom, etičke i poštene trgovačke tvrtke i druge tvrtke koje koriste isključivo reciklirane materijale i zamolite ih da postanu vaši sponzori.
Kad se počnete širiti prema sponzorima izvan sektora održivosti, provjerite možete li pronaći bilo koju informaciju o njihovoj predanosti ekološkom razvoju ili njihovom ugljičnom otisku. Čuvajte se “greenwashinga”, što znači da tvrtka na svoju web stranicu dodaje neki trendovski ekološki brend bez uvođenja stvarnih promjena.
23. Nemojte se sramiti obavijestiti sudionike o svojim ciljevima održivosti!
Sada kad ste uložili sav trud u planiranje ekološki prihvatljivog i održivog događaja, obavijestite svoje sudionike o tome! Kao dio vaše komunikacije prije događaja, podijelite svoje ciljeve održivosti sa svim svojim sudionicima, informirajte ih o tome kako će izgledati različite kante za otpad i budite jasni o tome koji se predmeti mogu reciklirati i kompostirati.
Ne ustručavajte se podijeliti ove informacije online! Uključite ih u svoje digitalne programe događaja, e-poruke s pozivnicama, biltene, društvene mreže, oglase i sl. Na taj način možete oduševiti svoje sudionike svojim ekološkim inicijativama i također im dati do znanja kako mogu igrati važnu ulogu u vašem događaju da postigne svoje ciljeve održivosti.
Sada je red na vama!
Budite što detaljniji o svojim inicijativama, ulozi koju će vaši eventi imati od početka do kraja u vašoj misiji i viziji, te zašto pokušavate potaknuti održivost i kako ste ispunili svoja obećanja. Ako budete iskreni i transparentni u svom rasuđivanju, možete izbjeći “greenwashing” i poduzeti prve korake za vođenje uspješnog ekološki osviještenog događaja.
Počevši rano, aktivno se posvetite vođenju zelenijeg događaja, kako bi počeli provoditi sustavne promjene koje će vam pomoći da donosite ekološki svjesnije odluke.