fbpx

Temelji održivih evenata

U današnje vrijeme, održivost je jedna od bitnih tema koje se provlačekroz medije, poslovno procese ali i svakodnevni život pojedinca. Eventful je agencija kojoj je održivost bitna te kod organizacije evenata stavlja naglasak na održivost u segmentima u kojima je to moguće kako bi se pridonijelo poboljšanju života, uspjehu eventa I svakako cjelokupnoj održivosti. Kako bi to uspjeli, oslanjamo se na 5 temeljnih područja koja svakako pokušavamo organizirati u održivom konceptu:

Odabir lokacije

Kod odabira lokacije brinemo se o tome koristi li lokacija LED rasvjetu, kakav im je sustav za reciklažu, koriste li prirodne materijale prilikom poslovanja I pružanja usluga koje su nam za taj event potrebne. Uz navedeno, razmišljamo I o geografskoj lokaciji same lokacije za održavanje eventa kako bi se što više smanjilo zagađenje ukoliko ljudi stižu na lokaciju automobilima. Ukoliko je moguće, organiziramo I dolazak gostoju na lokaciju kako bismo isključili osobne automobile iz jednadžbe. Gosti se mogu zabaviti bez brige da moraju voziti kućama, a mi smo osigurali manje zagađenje zraka. Svakako win – win situacija, zar ne?

Recikliranje na eventima

Na eventima se trudimo da se svakako nađu razni koševi za smeće kako se ne bi dogodilo da se nakon eventa plastika ili papir ne odvoje I recikliraju. Koš za plastiku, papir ili ostatke hrane ne moraju biti ružni I upropastiti izgled I doživljaj na eventu. Postoje razna rješenja od brendiranja sponzora do vizuala koji će upotpuniti event kako bi koševi bili jasno označei, ali ne I prenapadni na eventu.

Rad s održivim cateringom

Ljudi dosta često ne razmišljaju o catering kao području gdje se održivost može jako dobro postići. Od održivih pribora za jelo, do posebnih tanjura koji se kasnije recikliraju pa sve do istraživanja od kud hrana potječe. Ukoliko se catering fokusira na lokalne dobavljače, na našoj je listi dobavlljača s kojima volimo raditi.

Goody bags

Svaki posjetitelj evenata voli dobiti neki sitan poklon kad dođe na event. To je u ljuskoj prirodi. Umjesto da se fokusiramo na tonu prospekata, nepotrebnih brošura ili sitne brendirane plastične poklone koji će ionako završiti u smeću, naš izbor su održivi pokloni poput vrećica koje se kasnije mogu upotrijebiti za kupnju, boce vode koje se kasnije mogu opet iskoristiti ili možda biljka ili zrno biljke koju posjetitelji mogu posaditi I uživati u njoj. Sve ovisi o tipu eventa koji radimo.

Reduciranje papira na eventima

Kako sam već navela, trudimo se smanjiti broj letaka brošura I sličnih stvari koje posjetitelji svejedno bace u smeće. No ponekad to nije moguće zbog sponzora koji žele da njihove brošure I leci stignu do posjetitelja. Naravno, moguće je postići oboje. U današnje vrijeme digitalnog marketinga I online komunikacije, u svijetu mobilnih aplikacija I većinskog digitalnog obraćanja publici, prioritet je da se takve stvari pošalju posjetiteljima ili se objave na druge načine. Za stvari koje nema druge opcije nego se moraju printati poput imena za sudionike, uvijek treba izabrati što održivu metodu.