fbpx
Održivi eventi,  Organizacija evenata,  Riznica_znanja

Održivi ali i sigurni eventi 2. dio

Danas nastavljamo s prošlotjednom temom održivih a istovremeno sigurnih evenata koje nastavljamo organizirati u ovim uvjetima pandemije. U nastavku vam donosimo drugih 8 stavaka koje smo odlučili izdvojiti za vas:

Lokalne i sezonske namirnice:

Sad je više nego ikad lakše doći do lokalnih namirnica od lokalnih OPG-ova koji imaju viškove koje im je teško plasirati. Upravo zato, inzistirajte na kvalitetnoj, sezonskoj i lokalnoj hrani za vaše evente.

Akreditacije:

I dalje ostajemo pri višekratnim akreditacijama koje se mogu dezinficirati, ali svakako je još bolja opcija prelazak na one digitalne o kojoj smo pričali prošli put.

Tiskani materijal na eventu:

Mislim da za ovu stavku ne moramo uopće posebno objašnjavati zašto se zalažemo da nje nema. Digitalna varijanta je održiva i sigurna pa zašto se onda uopće truditi i bacati veliku količinu novaca na tiskani materijal?

Poklon vrećice:

 Po nama, poklon vrećice su trenutno bitnije nego ikad. Sadržaj kojim zaista možemo učiniti razliku i osigurati veću sigurnost evenata. O tome što sve možete staviti u njih već smo pisali. Iako budite svjesni dvije stvari – razmišljajte održivo ali i realno jer što manje stvari je unutra, manja je mogućnost prijenosa zaraze.

Pakiranje:

Bilo da li se radi o tiskanom materijalu (koji smo odlučili izbaciti) ili o bilo kojoj drugoj stavci koja nam je potrebna na eventu, vidjeli smo kako svi vole nešto pakirati u male kutije kojih je onda zaista jako velika količina i teško ih se riješiti. Upravo zato smanjite pakiranje na najmanju moguću mjeru i koristite što manje materijala koji se ne može reciklirati.

Materijal na eventu:

Zalažemo za kružnu ekonomiju i ponovno korištenje materijala, a pošto je dokazano da se virus minimalno zadržava na površinama, predlažemo da sve materijale bez obzira na to dezinficirate, ali i iskoristite ponovno drugom prilikom.

Obilazak lokacije:

Obilaskom lokacije osiguravamo da se sve mjere poštuju, ali i da i dalje obraćamo pažnju na održivost.

Komunikacija:

Područje koje nije pogođeno pandemijom, pa upravo zato možete nastaviti jasno i glasno komunicirati svoj zeleni event!