fbpx
Održivi eventi,  Organizacija evenata,  Riznica_znanja

Mind, Body and Soul – Case study 3. dio

Za kraj, donosimo vam i posljednju skupinu od 3 kategorije prema kojima smo organizirali Mind, Body and Soul konferenciju. Nadamo se kako će vam i ta posljednja skupina biti zanimljiva i potaknuti vas da promijenite način razmišljanja na koji organizirate svoje evente.

Komunikacija

Interna komunikacija, kao i eksterna je izvršena prije samog eventa, tako da su svi bili upoznati s načinom organizacije, te su svojim radom i idejama mogli pridonijeti samom eventu. Na licu mjesta smo imali osobu zaduženi upravo za održivost, koja je educirana, te posjeduje i certifikat kojim se ovlašćuje za izradu dokumentacije koja se podnosi za dobivanje certifikata Green Leaf Excellence. Nakon konferencije zatražili smo i feedback sudionika koji nam je bio izrazito bitan kako bismo im mogli pružiti i bolje iskustvo sljedeće godine.

Društveni aspekt događanja

Po pitanju društvenog aspekta samog događanja, učinili smo sve što je bilo u našoj moći, te smo zbog toga izrazito ponosni. Svi djelatnici na eventu bili su propisno zaposleni prema zakonu, poticali smo sudionike s bilo kojom vrstom invaliditeta da se pojave kao govornici na samom eventu, poticali smo ravnopravnost spolova, promicali smo regiju u kojoj se odvijala konferencija, na konferenciji nismo promicali korištenje alkoholnih pića, te smo osigurali posebne pogodnosti kod kupnje kotizacija.

Tehnologija

Po pitanju tehnologije smo ispunili sve uvjete koji su bili stavljeni pred nas. Samo neki od njih su bili zadržavanje glasnoće u granicama koje propisuju certifikati, ali i ne korištenje specijalnih efekata poput vatrometa, pjene ili konfeta. Također, svi reflektori koji su se koristili na samom eventu bili su LED reflektori, što nam je potvrđeno i službenom dokumentacijom koju smo priložili za dobivanje certifikata.

Na kraju svega, jedino što možemo reći je činjenica da se možda treba malo više potruditi oko organizacije na održiv način, ali je ona svakako moguća i nije tako teško dostupna kako mnogi misle. Potrebne su inovacije, razmišljanje izvan okvira i kreativnost, ali na kraju kad vidiš završni rezultat, jedino što mogu reći kao organizator je činjenica da se isplatilo!