Mikro-događaji su posvuda. Postoje mikro vjenčanja, mikro rođendani ili mikro konferencije. Je li to put naprijed za nedavno teško pogođenu industriju događaja? Novim načinima dekoracije događaja i iznajmljivanjem potrebnih elemenata nastoji se promijeniti način na koji industrija izgleda sada, ali i u budućnosti. Novi koncepti dekoracije evenata koji su izronili u ovo doba su npr. predimenzionirane dekoracije stola, beskontaktni koncept dostave party-in-in-box poklon kutija ili širok raspon proizvoda kojima se može osigurati socijalna distanca, te pružaju sjajan resurs za organizatore koji se bore s COVID-19.
Kako se industrije prilagođavaju novim zahtjevima, vidimo novi trend iznajmljivanja u odnosu na kupnju. Pojavljuje se želja organizatora za smanjenjem veličine i veća mobilnost i fleksibilnost. Velika je to promjena u odnosu na poslovanje na koje smo dosad navikli, gdje smo imali naviku posjedovati stvari, te ih dalje rentati kako bi nam se isplatile.
Jedna dodatna stavka koja je svakako prednost kod organizacije mikro evenata je personalizacija. Mikro eventi podrazumijevaju manji broj ljudi, te je organizatorima svakako lakše personalizirati sve potrebne sastavnice za koje su se odlučili imati na eventu. Također, personalizirana iskustva pomažu u bržem povezivanju s ciljanim posjetiteljima zadovoljavajući njihove individualne potrebe. Umjesto da event organizirate u velikoj dvorani, izvadite ih na trenutak iz ove ogromne „kutije“. Neka se smire i povećaju fokus, bez previše smetnji. Mikro događaji štede vrijeme posjetitelja i postižu bolje rezultate tako što su učinkovitiji i produktivniji.
Tko zna, možda u skoroj budućnost odemo toliko daleko da će organizatori koristiti platformu preko koje će klijenti naručiti sve – od hrane, pića, zabave, dekoracija i osobe koja će sve to posložiti – u njihovim domovima. Na sigurnom i uz manji broj ljudi. Hoće li ovo postati novi trend koji će intimna okupljanja pretvoriti u elegantne, grandiozne i zanimljive zabave koje će oduševiti goste, još nam samo preostaje vidjeti.