fbpx

Kreiranje održivih događanja

U industriji event managementa sve se češće spominje održivost, zeleno, eko i sl. Da se razumiijemo, to nisu isti pojmovi. Svi oni označavaju određenu, ali različitu, razinu osvještenosti i uključivanja standarda održivosti u organizaciji događanja. U nastavku donosimo nekoliko ideja kako možete  organizirati svoje sljedeće održivo događanje:

#1 Procijenite učinak vašeg događaja

Kada se radi o planiranju održivih događaja, prvi korak je procijeniti utjecaj događaja na okoliš. To znači pažljivo pogledati sve što koristite. Npr. jednokratni predmeti kao što su tanjuri, salvete i posuđe; izvori energije poput električne energije i grijanja; i usluge prijevoza poput prijevoza i taksija. Pogledajte kakve materijale koristite. Mogu li se reciklirati? Možete li se umjesto toga odlučiti za one obnovljive kao što su bambus ili pluto? Izračunajte ukupne troškove svojih događaja u smislu energije, resursa i proizvedenog zagađenja. Tada će biti lakše donositi informirane odluke o tome kako voditi održivije događaje.

#2 Zamijenite jednokratnu ambalažu angažmanom na digitalnim događajima

Čuli smo to toliko puta. Učinite svoju poklon vrećicu održivom uključivanjem ekološki prihvatljivih grickalica, recikliranog materijala i lokalno proizvedenih proizvoda. Ali što kažete na korištenje vaše tehnologije događaja za povećanje angažmana sudionika?

Ako vaše poduzeće organizira stotine događaja godišnje, vrlo je vjerojatno da uzalud bacate mnogo novca i stvarate negativan utjecaj na okoliš s ogromnim količinama događaja. Ali, publika to više ne želi. Sudionici događaja žele više digitalnog angažmana. Dakle, iskoristite prednosti svoje aplikacije za događaje da pošaljete anketna pitanja prije događaja i potaknite ih na interakciju s vašim događajem na feedu aktivnosti te putem anketa i pitanja i odgovora. Ako se više usredotočite na angažman na događaju, također ćete bolje upoznati svoju publiku jer će svi podaci o angažmanu koje prikupite biti uneseni izravno s vaše platforme za događaje u vaš CRM.

#3 Potražite dobavljače sa zero waste politikom poslovanja

Postati održiv ne odnosi se samo na male promjene u vašem procesu planiranja održivih događaja. Radi se o pronalaženju dobavljača koji dijele iste vrijednosti. Odvojite vrijeme i potražite dobavljače koji nude proizvode i usluge koji vam pomažu smanjiti ugljični otisak.

Na primjer, za osobne i hibridne događaje potražite ugostitelje i prodavače hrane koji su usredotočeni na organske sastojke ili koriste ambalažu i pribor za jelo koji se mogu kompostirati. Ako tražite namještaj za događaje, pokušajte pronaći tvrtku koja je specijalizirana za održivi namještaj, poput onih izrađenih od recikliranih materijala. I kad ste već kod toga, zašto ne razmislite o najmu umjesto kupnje zaliha? Dobavljači često mogu osigurati artikle poput stolova, stolica, pa čak i ukrasa na bazi najma, tako da se ne morate obvezati na kupnju nečega što možete koristiti samo jednom.

#4 Koristite digitalno umrežavanje umjesto posjetnica

Jedan od glavnih razloga zašto ljudi posjećuju događaje jest umrežavanje s drugim profesionalcima u svojoj industriji. Uzmimo za primjer medicinske kongrese. Zdravstveni radnici dolaze čuti od drugih zdravstvenih radnika i graditi odnose s njima.

Ako je vaš događaj live, ljudi razmjenjuju papirnate posjetnice. Ali upotrebom svoje aplikacije za događaje možete potaknuti svoje sudionike na digitalno umrežavanje bez stvaranja otpada. Možete spojiti sudionike, a oni mogu razmjenjivati pojedinosti putem vaše aplikacije. Ovo je jedna od najboljih ideja za održive događaje za hibridne i virtualne događaje jer se vaši sudionici mogu umrežiti bez obzira na to prisustvuju li osobno ili online.

#5 Koristite ekološki prihvatljiv marketing

Kada je riječ o marketingu vašeg održivog događaja, želite da vaši marketinški materijali budu ekološki prihvatljivi. Evo nekoliko ideja za održive marketinške tehnike:

Koristite društvene mreže

Korištenje platformi društvenih medija kao što je LinkedIn može vam pomoći u širenju vijesti o vašem održivom događaju uz minimalna sredstva i troškove. Osim toga, korištenje društvenih mreža izvrstan je način da se uključite u svoju ciljnu publiku i započnete razgovore o temama održivosti događaja prije, tijekom i nakon vaših događaja.

Ekološki ispis

Možda ćete htjeti imati nekoliko ključnih tiskanih materijala, kao što su plakati za ukrašavanje vašeg osobnog događaja. Provjerite jesu li ispisani na recikliranom papiru koji koristi tinte na biljnoj bazi umjesto otrovnih. Ako trebate ispisati letke, možete ispisivati na obje strane papira s minimalnom količinom tinte kako biste maksimalno iskoristili resurse.

Koristite digitalnu komunikaciju

Postavljanje digitalnih zaslona po prostoru ili slanje digitalnih biltena može pomoći u smanjenju otpada od materijala za ispis koji se često bacaju nakon upotrebe. Osim toga, korištenje digitalnog oglašavanja učinkovitije je kada se cilja na mlađu publiku od tradicionalnih metoda tiskanog oglašavanja.