fbpx

Kreirajte područje za sigurnu prijavu na vašem eventu

Iako brojevi divljaju i ne znamo koja je budućnost evenata, za vas smo pripremili članak kako da vam olakšamo pripremu sigurnih mjesta za prijavu sudionika na vašem eventu. Nadamo se da ćete naše savjete iskoristiti za neki od live evenata koje ćete organizirati u bliskoj budućnosti.

Napravite što više stvari unaprijed

Razmislite o uklanjanju redova za prijavu na licu mjesta tako što ćete koordinirati koliko god stvari možete prije fizičkog okupljanja. Pokušajte sve registracije obavljati putem interneta, te sve akreditacije šaljite poštom prije događaja. Ovo eliminira potrebu za velikim registracijskim stolom, koji bi lako mogao privući veću skupinu ljudi, što ne želite.

2. Započnite zdravstvene preglede prije dolaska gostiju.

Kontrola COVID putovnica je svakako jedan način kako da osigurate da vaš event bude siguran. Iako, nismo baš veliki pobornici istih zbog više razloga. Upravo zato, unaprijed dogovorite testiranje svih sudionika na eventu, te osigurajte dovoljan razmak, količinu osoblja i mjesta za isto.

3. Napravite jasan plan za praćenje kontakata.

Ako se netko ipak razboli nakon vašeg događaja, budite spremni upozoriti ostale goste što je prije moguće. Danas postoje i pametne narukvice i druge opcije praćenja kontakata. Iskoristite ih.

4. Strateški koordinirajte prijevoz.

Pazite da velike grupe ljudi ne stignu odjednom. Npr. uz internetsku registraciju, sudionici mogu odabrati vrijeme dolaska i prijave. Razvodnjavanje vremena automatski će ograničiti broj ljudi koji se okupljaju na jednom području.”

5. Za registraciju koristite prostor veći od uobičajenog.

Zapamtite da je područje za registraciju prva stvar s kojom se gosti susreću i da mogu brzo zaboraviti na distancu čim uoče prijatelje i kolege. Od ključne je važnosti iskoristiti veliki prostor kako bi se osiguralo da se posjetitelji drže na distanci. Planirajte dvostruko više prostora za polovicu sudionika. Još jedan savjet? Smanjite nepotrebne interakcije korištenjem jednosmjernih ulaza i izlaza.

6. Koristite kioske i više točaka za prijavu na licu mjesta.

Ako je akreditacije potrebno ispisati na licu mjesta, ključne su samoposlužne stanice. Postavljanje više aparata raspoređenih na svakoj točki ulaska u mjesto događaja je svakako jedna od opcija. Iskoristite tehnologiju, jer ona je tu da vam pomogne i olakša, pogotovo u ovim izazovnim vremenima. Također, provjerite jesu li vaše podne i zidne oznake i barijere jasne, dajući sudionicima redovite podsjetnike da drže distancu.

7. Iznad svega, komunikacija je ključna.

Koristite jasnu komunikaciju prije događaja i na licu mjesta kako bi gosti točno znali što bi trebali činiti kako bi zaštitili sebe i jedni druge. Tijek događaja funkcionira bolje kada sudionici znaju što mogu očekivati ​​prije dolaska, kao i korake koji se poduzimaju kako bi se osigurala njihova sigurnost. Što se unaprijed pruži više informacija, manje je kaotična situacija na licu mjesta s dolascima.