fbpx

Kreativni i efikasni načini kreiranja brendinga na online eventima

Uobičajena zabluda o virtualnim događajima je da organizatori ne mogu stvoriti tako impresivno iskustvo u usporedbi s događajima uživo – s tim da je jedan od čimbenika percipirana nemogućnost uspješnog i pravilnog izvođenja brendiranja događaja na mreži.

Brendiranje je ključno za uspjeh svakog događaja, bez obzira na to održava li se uživo ili online, i stoga ga ne treba zanemariti. Besprijekorno brendiranje znači mnogo više od “lijepog okruženja”. Osim što pomaže u podizanju svijesti o robnoj marki, najuspješnije brendiranje događaja ima sposobnost povećanja angažmana na događaju i ROI-a stvaranjem trajnog dojma koji ne ostaje samo kod sudionika već i kod sponzora.

Naravno, to ne znači da će dodavanje logotipa bilo kojoj i svim virtualnim površinama vaše platforme rezultirati prihodima. Najuspješniji branding optimiziran je za vašu ciljanu publiku i kohezivan u svim marketinškim medijima, tako da bi trebao biti dio vaše cjelokupne strategije događaja, a ne naknadna misao.

Niste sigurni odakle početi? Evo pet načina da napravite brendiranje izravno na svojoj virtualnoj platformi:

1. Koristite prilagođene teme na platformi događaja.

Ovo je prvi korak u usklađivanju vaše virtualne platforme za događaje s identitetom vašeg brenda. Kada tražite pravu platformu zakreiranje virtualnog događaja, nemojte štedjeti na mogućnosti prilagođavanja cjelokupnog izgleda i dojma platforme. Sudionici primjećuju izgled platforme – od palete boja preko tipografije do slika, svaki komad trebao bi pričati priču o vašem događaju.

2. Obratite pažnju na brendiranje tijekom sesije.

Sudionici provode većinu svog vremena u ovom području platforme, što znači da bi većina vaših napora za brendiranje također trebala biti usmjerena ovdje. Ovo je savršeno mjesto za postavljanje logotipa vašeg brenda, bannera s obavijestima, slojeva i pozadinskih slika na platformi za virtualne događaje. Međutim, ne zaboravite uvijek imati na umu iskustvo sudionika kada razvijate svoj događaj. Ne želite poremetiti njihovo iskustvo kreiranjem npr. stalnih skočnih poruka koje će samo odvratiti pozornost od ključnog sadržaja vašeg događaja.

3. Napravite zanimljivu virtualnu pozornicu.

Publika je navikla i očekuje imerzivna, brendirana iskustva i na licu mjesta i online. Nakon što ste uložili hrpu vremena na izgradnju prilagođenog digitalnog iskustva, ne želite da ono padne u vodu s uobičajenom „glavnom pozornicom“. Zeleni zasloni, višestruki kutovi kamere i razne vrste vizualnih efekata mogu se koristiti za stvaranje dinamičnih i vizualno zanimljivih događaja.

4. Iskoristite prilike za brendiranje kroz pripovijedanje i sadržaj.

Brendiranje ne dolazi samo u obliku logotipa, fontova i boja. Poruke vašeg događaja, izbor govornika, teme sesije i sadržaj prilike su da ispričate kohezivnu priču o brendu i ostavite trajan dojam. Zapravo, pripovijedanje o brendu i sadržaj koji se povezuje ključni su za izgradnju dugotrajnih, dubokih veza s publikom.

5. Segmentirajte svoju publiku kako biste stvorili personalizirano iskustvo brendiranja događaja.

Naravno, možete se prema svakom sudioniku odnositi isto, ali za razliku od live događaja, digitalna iskustva nude organizatorima mogućnost korištenja podataka o događajima i analitike kako bi dobili stvarne uvide u svoje sudionike i u skladu s tim zapravo personalizirali svoja događanja.

Segmentirajući svoju publiku u različite grupe (razmišljajte prema interesima, profesionalnom iskustvu ili bilo kojem drugom filtru koji želite koristiti), zajamčeno je da ćete gledati kako vaš angažman vrtoglavo raste jer osiguravate da sadržaj vašeg eventa bude više povezan sa svakim sudionikom, umjesto koristiti pristup koji odgovara svima.