Kao event manageri moramo voljeti svoj posao jer se nezadovoljstvo vidi u toliko mnogo stvari. Upravo iz tog razloga, važno je ponekad staviti se u kožu posjetitelja naših evenata i biti jednom posjetitelj, ne samo s one druge strane, stresne ali i toliko zadovoljne i ponosne kad cijela priča poprimi sveukupan izgled i dojam.
Kako bi maksimizirali svoje vrijeme na tuđim eventima, u nastavku donosimo listu s nekoliko naputaka koji će vam to olakšati:
Planirajte prisustvovati barem jednom novom velikom ili nacionalnom događaju ove godine, koji nikad ranije niste posjetili. To bi mogla biti vaša prilika da strogo pogledate svoje marketinške odluke i možda ih i preraspodijelite u skladu s tim.
Plan. Provedite dovoljno vremena na web mjestu događaja, feedovima društvenih medija i aplikaciji. Pogledajte tko je aktivan u društvenoj zajednici i povežite se s njima unaprijed. Razvrstajte ljude i organizacije s kojima biste se željeli susresti ili dogovorite sastanke na događaju.
Pronađite prazno sjedalo. Čak i ako prisustvujete nekom događaju s kolegom, nemojte sjediti s njima! Ukoliko sjednete na prazno mjesto u vašoj blizini se mogu naći i vaši novi suradnici!
Follow-up. Povežite se s ljudima koje sretnete. Obavezno ih dodajte na svoje društvene mreže i komunicirate s njima.
Razvijte nove odnose s dobavljačima. Nedavno istraživanje je pokazalo da više od 60 posto organizatora želi pronaći nove dobavljače i dobavljače koji bi poslovali s tim, ali manje od 33 posto stvarno to i učini. Provedite vrijeme s novim kontaktima, preuzmite izračunati rizik i pružite šansu novim poslovnim prilikama. Sastanak u stilu jedan na jedan jedan je od načina za uštedu vremena i najučinkovitije sredstvo pronalaska novih partnera.
Budite prisutni. Svakako, koristite svoju tehnologiju za fotografiranje, bilješke i umrežavanje. Međutim, odložite ih ako vam oduzmu stvarni doživljaj sadržaja.
Inspirirajte se. Uključite se u razgovor, predavanje ili seminar koji vas izvlači iz zone udobnosti i izaziva vas da razmišljate ili djelujete drugačije. Pronađite onog govornika ili mentora s kojim ste se povezali i obratite im se nakon njihovog predavanja. Jer – zašto ne?