fbpx

Kako pokrenuti veći angažman posjetitelja na eventima?

Sve većom organizacijom virtualnih i hibridnih evenata pokreće se pitanje angažmana posjetitelja na istima. Svjesni smo gorke činjenice kako većina takvih evenata završi na način da posjetitelji od kuće uključe event, krenu kuhati, peglati, pospremati ili se igrati s djecom i s jednim uhom slušati. U tom trenu njihova je pažnja podijeljena i svakako neće dobiti sve informacije kao i kad imaju fokus na samom eventu. Upravo zato u nastavku donosimo tek nekoliko ideja kako možemo angažirati posjetitelje koju su kod kuće kako bi oni zaista dobili punu vrijednost evenata kojem prisustvuju.

Sustav bodovanja

Razvijte sustav bodovanja koji će potaknuti posjetitelje da otkrivaju sadržaj koji im donosite u njihove domove. Dodjeljujte bodove za gledanje sadržaja, postavljanje pitanja, sudjelovanje u anketama, sudjelovanje u dodatnom sadržaju, otkrivanju sponzora ili još mnogo drugih primjera koje možete primijeniti na svoj event. Pobjedniku osigurajte vrijednu nagradu na kraju svog eventa i nema posjetitelja koji se neće početi osjećati kompetitivno i zaigrati. 😊

Interakcija

Bitno je razvijanje zanimljivog sadržaja koji se ne sastoji od pustih prezentacija. Video sadržaj, kratki kvizovi ili kratki radni zadatci koji se nadovezuju svakako će „natjerati“ posjetitelje da posvete više pažnje na vaš sadržaj

Kratki kvizovi

ZA vrijeme pauza organizirajte kratke kvizove koji će biti povezani s temama vaše konferencije, te ih uvedite u sustav bodovanja o kojem smo maloprije pričali. Vjerujte nam, posjetitelji će se dobro zabaviti, opustiti ali i pripremiti za daljnja predavanja koja će pratiti s još većim zanimanjem.

Gejmifikacija

Kada govorimo o gejmifikaciji, mislimo prvenstveno na korištenje elemenata iz videoigrica za rješavanje problema u stvarnom poslovnom svijetu, za rješavanje konkretnih problema. Korisna je kada uvodimo promjene, kada želimo potaknuti, motivirati i više uključiti sve one kojima se obraćamo. Gejmifikacija je izuzetno moćan koncept koji djeluje. Upravo zato ju možete primijeniti kroz svoje evente kako posjetitelji ne bi osjetili pritisak da moraju nešto znati ili osjetili težinu zadatka, a pritom mogu višestruko profitirati, kao i vi kao organizator evenata.