fbpx
Online i hibridni eventi,  Organizacija evenata,  Riznica_znanja

Kako iskoristiti budžet za virtualni event na najbolji mogući način

U posljednjih godinu dana lice industrije događanja promijenilo se, prešavši na oblik koji je po svojoj prirodi prvenstveno digitalni. Ovaj pomak u dinamici dotaknuo je svaki aspekt industrije pa su se sada razvila i ponašanje vaše publike te očekivanja o tome što je potpuno formiran događaj. Online kultura je stvorila svijet u kojem možete prisustvovati događaju s bilo kojeg mjesta, dajući mu fleksibilnost koja do sada nije postojala. Upravo zato vam donosimo čak 7 načina za prenamjenu budžeta za projekte koji su se trebali održati u love izvedbi, ali su silom prilika završili u online izvedbi:

1. Marketing: Ukoliko imate dodatni budžet zbog održavanja virtualnog događaja umjesto live događaja, možete potrošiti više na oglase, partnerstva i marketing događaja globalnoj publici. Prije događaja možete poslati interaktivni sadržaj koji se može dijeliti, kao i podsjetnike o pojedinostima govornika i sesije te natječaje i zabavne ponude u kojima će moći sudjelovati tijekom događaja.

2. Tehnička platforma i oprema: Platforma za događaje neophodna je ako ste domaćin virtualnog događaja, a ulaganje u platformu koja će zadovoljiti sve vaše potrebe, kao i bilo koju drugu tehnologiju potrebnu za dan događaja, dobar je izbor ulaganja vašeg novca. Dizajn događaja, kapacitet sudionika i prostorija za umrežavanje lako su skalabilni kada se koristi virtualna platforma.

3. Globalni govornici: Bez putnih troškova možete uložiti u angažiranje panelista priznatih na globalnoj razini zbog svoje stručnosti. Isto tako, možete povećati broj zvučnih imena.

4. Zabava: Uložite u zabavu kako biste zadržali razinu angažmana. Neke ideje o kojima treba razmisliti uključuju igre, internetske ankete i, naravno, angažman govornika.

5. Poklon vrećice: Uzimajući u obzir oluju u industriji događaja tijekom zaključavanja, poklon torbe su must za virtualne posjetitelje i mogu poslužiti ne samo za povećanje angažmana, već i kao poticaj za dovođenje više sudionika. Budimo iskreni, svi vole goodie torbe, bilo da se radi o bedževima za događaje, majicama ili drugom proizvodu.

6. Nagrade i darivanja: To vašim sponzorima daje sjajan način da predstave svoju robnu marku na raznim besplatnim proizvodima, a mogu podijeliti i darove koji će im omogućiti da poboljšaju vidljivost svojih proizvoda.

7. Sponzorirajte dobrotvorni cilj: Podignite svoj brand i donirajte