Brendovi komuniciraju sa svojim potrošačima kroz brojne kanale – event management bi svakako trebao zauzeti poziciju između prva 3 kanala.
Industrija marketinga i oglašavanja razvija se velikom brzinom. Industrija je doživjela tektonski pomak u načinu na koji se brendovi povezuju sa svojom publikom prije pandemije, dok je nakon pandemije doživjela još i veći. Tehnološki napredak razborito je pridonio stvaranju korisničkog iskustva gdje iskustvo i doživljaji dolaze do izražaja više no ikad. Ovo iskustvo dolazi u konsolidiranom paketu kada robne marke uđu na konkurentno tržište putem događaja za angažman potrošača ali i kreiranje okidača koji će potrošače odmah podsjetiti na određeni proizvod ili uslugu.
Industrija svakako ima ogroman potencijal za rast, što je čini još konkurentnijom. To je razlog zašto su inovacije potrebne za održivi rast u visoko konkurentnoj industriji organizacije događaja. “Opstanak najsposobnijih” ostaje činjenica. Međutim, nagnuti grafikon rasta nadjačava opstanak. Ako je rast primarni cilj vaše organizacije, slijedite ove savjete:
1. Uskladite ideje za učinkovitu sinergiju:
Upravljanje događajima dinamično je po prirodi, a s pojavom tehnologije i inovativnih metoda, postalo je uvelike vođeno idejama. Potrebno je nekoliko umova za izgradnju koncepata koji se stavljaju u fazu produkcije. Ove ideje čine temelj sveobuhvatne strategije. Preliminarno je za svaku izvedbu imati konkretan plan.
Planiranje koje ima viziju koja predstavlja utjecajne ideje temeljene na mehanizmu povratne informacije ključno je za postizanje sinergije. Proces razmjene ideja temelj je uspješnosti događaja. Stoga je važno da event menadžeri usklade ideje kako bi postigli učinkovitost i djelotvornost planova.
2. Razumijevanje potrebe potrošača prije potreba klijenata:
Potrošači su krajnji korisnici proizvoda, usluga i iskustva koje brendovi grade ili stvaraju. Njihovo prihvaćanje je primarno za uspjeh svake kampanje i aktivacije. Povezivanje s publikom je najvažnije. Prilično detaljno razumijevanje očekivanja potrošača pomaže event menadžerima izgraditi pouzdanu marketinšku strategiju događaja. Stoga je potrebno da event menadžeri prvo misle na potrošače dok kreiraju marketinšku strategiju događaja.
3. Odvojite marketinške ciljeve od poslovnih ciljeva prilikom izrade strategije:
Svaki brend koji ulazi na novo tržište ili diverzificira svoj portfelj na postojećem tržištu ima poslovni i marketinški cilj. Ovi ciljevi su povezani, iako se međusobno isključuju. Na event menadžerima je da kreiraju strategije za razlikovanje poslovnih ciljeva od marketinških ciljeva.
Kad bi svi event menadžeri slijedili ova tri savjeta, i njihovi klijenti bi automatski bili sretniji. Nije se dogodilo jednom da smo vidjeli da su klijenti zadovoljni a krajnji korisnici nisu, ili obratno. Upravo zato, uvijek treba imati krajnjeg korisnika na umu i rezultati će doći.