Na početku ove godine, napisali smo članak na temu trendova u 2021. godini u eventima, s obzirom na cjelokupnu situaciju koja nas je snašla prošle godine i koja nas i dalje okružuje, te nam definira svakodnevnicu. Jedan od trendova, za koji vjerujemo da će se održati i nakon ove godine su svakako hibridni eventi.
Već smo puno pričali o hibridnim eventima u našoj Riznici znanja, razglabali smo o njihovim prednostima i nedostacima, načinima organizacije, na što stavljamo fokus i slične elemente. Zato smo danas odlučili izdvojiti 4 stvarna i velika benefita organizacije hibridnih događanja:
Hibridni eventi uključuju širu publiku, ali i poboljšavaju iskustvo posjetitelja koji su na lokaciji
Kako ćemo se vraćati u normalu, potencijalni sudionici možda se neće htjeti pojaviti na događaju uživo s tisućama drugih ljudi. Oni koji su voljni mogu se pojaviti na licu mjesta. Oni koji to ne žele, mogu prisustvovati virtualno. Čak i sada vidimo taj utjecaj jer virtualni događaji privlače dva do tri puta veći broj sudionika od svojih prethodnika0 prije COVID-a. Ovo povećanje posjećenosti nadilazi samo one sudionike koji ne žele putovati ili prisustvovati događaju uživo iz sigurnosnih razloga. Također uzima u obzir sve one sudionike koji su možda ostali kod kuće zbog rasporeda ili financija. S internetskim proširenjem, hibridne strategije potaknut će velik porast posjećenosti u odnosu samo na evente uživo. Zamislite vrijednost koju oni mogu stvoriti!
Hibridni eventi pružaju veći opseg analitike i mjerenja nego bilo koji event prije njih
Tradicionalni događaji omogućavaju zapravo veoma siromašne podatke. Osim registracije, provlačenja akreditacija i hvatanja brojeva ljudi na lokaciji, događaji uživo nisu imali puno izvora podataka koje je bilo lako implementirati. Poznato je da je marketing događaja učinkovit, ali to je bilo teško dokazati podacima. Hibridnim događajima mrežna komponenta stvara puno više podataka bogatog okruženja koje može pomoći organizatorima da testiraju i prate učinkovitost različitih radnji sve do stvaranja prodaje i povrata ulaganja. To predstavlja veliki pomak za marketing događaja.
Produkcija većeg broja kvalitetnijeg sadržaja
Živimo u digitalno svijetu, fokusiranom na sadržaj. Hibridni događaji po svojoj prirodi generiraju prijenosniji i proširiviji digitalni sadržaj od događaja uživo. Pametni trgovci preusmjerit će ovaj sadržaj izvan datuma i publike događaja. Umjesto da vaš tim za sadržaj proizvodi sadržaj za upotrebu u programu događaja uživo, vaš program događaja uživo sada će funkcionirati kao stroj za generiranje sadržaja koji može postići vrijednost na svim vašim marketinškim kanalima i društvenim mrežama.
Bez obzira na troškove koji nastanu prije samog početka, vrijedni su ih na kraju
Hibridni događaji bit će prirodno složeniji od tradicionalnih događaja na jednom mjestu. Jednostavna je činjenica da ćete i dalje imati sve elemente organizacije događaja uživo, a zatim ćete potencijalno dodati više sekundarnih lokacija, kao i mrežnu komponentu. Planeri će to morati uzeti u obzir i pronaći partnere koji imaju stručnost u područjima koja tradicionalno nisu u njihovoj nadležnosti. Također kod hibrida može doći do proračunskog pritiska jer će dodavanje više lokacija i digitalna produkcija koštati više. Međutim, prošireni doseg i pojačanje hibridnih naspram tradicionalnih događaja na jednom mjestu više će nego opravdati dodatne troškove i potaknuti povećani ROI.