fbpx

Angažman publike kao nit vodilja organizatora online evenata

Kod organizacije online evenata, pritisak je ogroman iz više razloga. Event manageri se trude opravdati cijenu online eventa prema klijentu, žele zadržati koncentraciju polaznika kako bi im bilo zanimljivo ali i kako bi stekli buduće posjetitelje svojih evenata, te uz sve to, učiniti event profitabilnim i drugačijim od svega što se nudi na tržištu danas. Upravo zato, bitno je povećati angažman posjetitelja kako bi im konferencija bila zanimljiva i kako bi ostali željni novih stvari, a ne da se dovedu u situaciju da konferenciju slušaju jednim uhom dok rade sve drugo što smatraju bitnijim u tom trenutku.

U nastavku vam donosimo 4 razloga kako povećati angažman sudionika i napraviti online konferenciju koja će se rasprodati svaku put kad ju organizirate.

Pitajte posjetitelje što žele

U fazi planiranja kreirajte ankete koje će vam reći što vaši posjetitelji zapravo žele – od online, hibridnog ili on-site oblika, izbora djela govornika, trajanja konferencije, dane kad im najviše odgovara… Iznenadit će vas količina podataka koju možete dobiti od svoje publike, a koja vam definitivno može pomoći u kreiranju vašeg eventa.

Razmislite o programu, rasporedu i cijeni

Razmišljajte o programu koji je aktualan i dobrim govornicima koji će zadržati pažnju vaših sudionika, ali u isto vrijeme biti dobro informirani o trenutnoj situaciji. Nema ništa gore od dosadnih govornika koji se vama sviđaju iz nekog razloga, vjerujte nam. Kreirajte listu govornika prema publici, ne sebi. Kad pričamo o rasporedu, naravno da on neće izgledati isto za online i on-site event. Prilagodite se, smanjite satnicu, smanjite slotove predavanja. Vaši polaznici će vam biti zahvalni. I na kraju, naravno da troškovi nisu jednaki kod organizacije on-site eventa i onog online, zato prilagodite i cijenu kotizacije.

Uključite interaktivne trenutke u raspored

Gejmifikacija, dodatni video sadržaj, networking sobe, happy hour sesije, pauze koje služe opuštanju i meditaciji – odličan su način kako da držite publiku angažiranu kroz pauze ili predavanja koja im možda nisu zanimljiva, pa će umjesto da odu nekim drugim putem, sjesti i pogledati što se nudi od od dodatnog sadržaja kojem se uvijek iznova mogu vratiti.

Nađite sadržaj koji će uključivati posjetitelje i njihove aktivnosti kroz cijelu godinu

Svakog mjeseca izbacite kratki video, napravite seriju manjih konferencija ili videa s korisnim sadržajem koji će vaši posjetitelji cijeniti i vidjet ćete, to će biti publika koja će se na vašu konferenciju vraćati svake godine iznova.

I za kraj, potrudite se malo više oko online eventa, jer će vaši posjetitelji to zaista cijeniti. Neke ideje možete pronaći i u našim prethodnim člancima u Riznici znanja.