Kod organizacije online evenata, pritisak je ogroman iz više razloga. Event manageri se trude opravdati cijenu online eventa prema klijentu, žele zadržati koncentraciju polaznika kako bi im bilo zanimljivo ali i kako bi stekli buduće posjetitelje svojih evenata, te uz sve to, učiniti event profitabilnim i drugačijim od svega što se nudi na tržištu danas. Upravo zato, bitno je povećati angažman posjetitelja kako bi im konferencija bila zanimljiva i kako bi ostali željni novih stvari, a ne da se dovedu u situaciju da konferenciju slušaju jednim uhom dok rade sve drugo što smatraju bitnijim u tom trenutku.
U nastavku vam donosimo 4 razloga kako povećati angažman sudionika i napraviti online konferenciju koja će se rasprodati svaku put kad ju organizirate.
Pitajte posjetitelje što žele
U fazi planiranja kreirajte ankete koje će vam reći što vaši posjetitelji zapravo žele – od online, hibridnog ili on-site oblika, izbora djela govornika, trajanja konferencije, dane kad im najviše odgovara… Iznenadit će vas količina podataka koju možete dobiti od svoje publike, a koja vam definitivno može pomoći u kreiranju vašeg eventa.
Razmislite o programu, rasporedu i cijeni
Razmišljajte o programu koji je aktualan i dobrim govornicima koji će zadržati pažnju vaših sudionika, ali u isto vrijeme biti dobro informirani o trenutnoj situaciji. Nema ništa gore od dosadnih govornika koji se vama sviđaju iz nekog razloga, vjerujte nam. Kreirajte listu govornika prema publici, ne sebi. Kad pričamo o rasporedu, naravno da on neće izgledati isto za online i on-site event. Prilagodite se, smanjite satnicu, smanjite slotove predavanja. Vaši polaznici će vam biti zahvalni. I na kraju, naravno da troškovi nisu jednaki kod organizacije on-site eventa i onog online, zato prilagodite i cijenu kotizacije.
Uključite interaktivne trenutke u raspored
Gejmifikacija, dodatni video sadržaj, networking sobe, happy hour sesije, pauze koje služe opuštanju i meditaciji – odličan su način kako da držite publiku angažiranu kroz pauze ili predavanja koja im možda nisu zanimljiva, pa će umjesto da odu nekim drugim putem, sjesti i pogledati što se nudi od od dodatnog sadržaja kojem se uvijek iznova mogu vratiti.
Nađite sadržaj koji će uključivati posjetitelje i njihove aktivnosti kroz cijelu godinu
Svakog mjeseca izbacite kratki video, napravite seriju manjih konferencija ili videa s korisnim sadržajem koji će vaši posjetitelji cijeniti i vidjet ćete, to će biti publika koja će se na vašu konferenciju vraćati svake godine iznova.
I za kraj, potrudite se malo više oko online eventa, jer će vaši posjetitelji to zaista cijeniti. Neke ideje možete pronaći i u našim prethodnim člancima u Riznici znanja.