fbpx

Angažman posjetitelja prije, za vrijeme i nakon događanja

Mislim da smo i sami svjesni kako je angažman prije, za vrijeme i nakon događanja izuzetno je važan za uspješno organiziranje događaja. Evo nekih ideja kako možete povećati angažman sudionika:

Prije događanja:

  • Stvorite online zajednicu – Kreirajte Facebook grupu, LinkedIn grupu ili forum za sudionike kako biste im omogućili da se upoznaju prije događaja, podijele svoja iskustva i postave pitanja organizatorima ili predavačima.
  • Objavite članke ili blogove – Napišite članke ili blogove o temama koje će se obrađivati na događaju i podijelite ih na društvenim mrežama kako biste potaknuli raspravu.
  • Održite ankete – Ispitajte što sudionici očekuju od događaja i na temelju toga prilagodite program.

Za vrijeme događanja:

  • Interaktivne sesije – Uključite sudionike u različite interaktivne sesije poput diskusija, radionica i panela.
  • Kreirajte prostor za networking – Organizirajte prostor za networking i potaknite sudionike da se međusobno upoznaju i razmijene kontakte.
  • Pratite društvene mreže – Pratite i komentirajte postove sudionika na društvenim mrežama, dijelite njihove objave i potaknite ih da koriste hashtag događaja.

Nakon događanja:

  • Pošaljite zahvalnice – Pošaljite zahvalnice svim sudionicima i uključite ih u newsletter kako biste ih obavještavali o sličnim događajima u budućnosti.
  • Objavite video ili snimku – Objavite video ili snimku događaja kako biste sudionicima omogućili da se prisjete sadržaja i podijele ga s drugima.
  • Potaknite evaluaciju – Zatražite povratne informacije od sudionika i koristite ih kako biste poboljšali organizaciju sličnih događaja u budućnosti.

Ukratko, angažman prije, za vrijeme i nakon događanja ključan je za stvaranje pozitivnog iskustva za sudionike i uspješnu organizaciju događaja. Važno je potaknuti sudionike da se aktivno uključe, dijele svoje misli i ideje i da se osjećaju dio zajednice.