Najgori posjetitelji evenata su definitivno drugi organizatori. Ova izjava se pokazala točnom nebrojeno puta. Ovo mogu potvrditi i sa osobnog gledišta. Ponekad se zaista jako trudim ne komentirati stvari za koje smatram da su mogle biti odrađene drugačije ili bolje, ali nekad to jednostavno nije moguće. I nije to zlonamjerna kritika. Dapače, možda sam organizator nije ni obratio pažnju na to pa će mu moj komentar pomoći u budućnosti. Da ne duljim, ovo je lista stvari koje najviše nerviraju redovne posjetitelje evenata
- Nedostatak natpisa i jasnih uputa – koliko je jednostavno pronaći dvoranu u kojoj je predavanje, koliko je jednostavno uopće pronaći event, znamo li kad je sljedeće predavanje i koje je? Sve su to male stvari koje ponekad puno znače.
- Zapostavljanje malih stvari – svaki (dobar) event manager zna kako je fokus na detalje bitan i on je ono što vas razlikuje od drugog eventa. Uložite malo u te sitnice. To mogu biti zaista sitnice – čaše koje nisu sklonjene, svijetlo koje je prejako, pre hladan prostor ili čak teška vrećica s poklonima koja se daje na početku. Obratite pažnju na detalje i sudionici će zaista biti zahvalni.
- Nedostatak wi-fi-a ili mali broj utičnica – da, znam, imate svoj odličan paket mobilnih podataka i nije vam se problem spojiti na njega. Ali to nije slučaj kod svih. Imate jednodnevnu konferenciju za poslovnjake i očekujete da nitko od njih neće otvoriti laptop i odraditi posao? Što kad im ponestane baterije a usred su važnog emaila?
- Catering koji ignorira alergene – u današnje vrijeme možete biti sigurni kako na svom eventu imate osobe koje barem ne jedu maso ili gluten. Upravo zato je bitno prilagoditi catering i razmišljati o njima.
- Previše otpada – 10 letaka sponzora koje posjetitelji neće pročitati i samo im predstavlja dodatnu težinu u poklon vrećici svakako su razlog za nervozu. Ne samo jer smo održivi. 😊
- Loša produkcija – zvuk koji pucketa, loš mikrofon, preglasna glazba na networking eventu, loša veza ili kvaliteta videa za vrijeme hibridnog eventa – svakako nisu dopustivi. Ne budite lijeni, napravite generalnu probu.
- Pretrpani raspored – trčanje s jednog predavanja na drugo, 5 paralelnih predavanja koja su zanimljiva, nedostatak vremena za otići do toaleta ili protegnuti noge ili uzeti kavu sve su stvari koje će iziritirati i najotpornije.
- Kašnjenje programa – e ovo je posebna tema za koju smatram da razlikuje dobrog organizatora od onog lošeg. Danas postoje brojni alati koji pomažu organizatorima držati govornike u njihovim time-slotovima. Iskoristite ih. Govornici koji ne poštuju raspored ne poštuju ni organizatora, ni sudionike, a niti druge govornike. Zato ga, ako ništa drugo ne upali, prekinite.
- Event nema dodatnu vrijednost za posjetitelje – zamislite da utrošite cijeli dan na nekom eventu i na kraju dana se zapitate zašto ste potrošili svoje vrijeme za taj dan. E da, nema ništa gore, jel da?